Stonz og størrelser

Mamma-til-to-skatter

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Desemberlykke 2018
Noen som har disse og er fornøyd? Mini er 9 mnd og lurer på om disse kan være grei nå fremover. Men lurer på størrelsen. Er medium grei? Noen osm har noen liggende som de vil selge? Sett på finn, men fant ikke noe særlig.

jeg digger stonz [:)] de er helt geniale!
Vet ikke hvordan de er i de større str, men vi har small, 0-9mnd, til lillebror og de ble for små da han var 5mnd...
Trur jeg hadde gått for large siden mini allerede er 9mnd

Kjøpte Medium da Tiril var 10mnd.
Hun passer de enda og bruker 21 i sko ca. 22 i vintersko.
Passer utmerket med sokker og ullsokker oppi. De er så geniale. Hun går mye bedre med de enn med sko...
men må vel begynne å lære seg å gå med sko når man har gått i 5mnd vel[8D]

Det spørs om du skal ha linerz i? For det tar mye plass i skoen.. Jeg kjøpte nå large til min gutt på ett år. De er litt store, men da uten linerz i.

ORIGINAL: victoriapus

Det spørs om du skal ha linerz i? For det tar mye plass i skoen.. Jeg kjøpte nå large til min gutt på ett år. De er litt store, men da uten linerz i.

Linerz?? Er det fòr eller noe det da? Er det nødvendig nå når våren kommer?

ORIGINAL: Ljiljana

Ja, det er sånn tykk ullsåle sak som man har inni hele skoen. Kjempe god og varm. Men til vår, trengs den nok ikke! Da holder det med vanlige tykksokker[:)]

ORIGINAL: Ljiljana

Ja, det er sånn tykk ullsåle sak som man har inni hele skoen. Kjempe god og varm. Men til vår, trengs den nok ikke! Da holder det med vanlige tykksokker[:)]

Må vel gå til innkjøp av et par slike ja.

Back
Topp