Stonz eller Vintersko...?

*SusieQ*

Elsker forumet
Funderer på om jeg skal kjøpe Stonz eller høst/vintersko til mini, type Sorel eller en eller annen form for goretexsko. Kan man bruke Stonz som vintersko? Hvordan er sålen på de egentlig?

Det er ingen såle, det er bare fotposer. Om han går, ville jeg valgt sko. Gjerne Ecco, for de er lette og smidige med god støtte til små barneføtter. [:)] I tillegg er de vanntette, pga GoreTex, og om du kjøper de hos Skoringen, har de garanti på at de tilfredsstiller alle forventninger til barnesko.

Vi kommer nok til å gå får ecco sine vinter sko, er så fordnøyd med de andre ecco skoa snuppa har...Men hadde stonz ifjord å likte det godt men snuppe går nok til vinteren å da er det bedre med sko mener nå jeg. :D

Så lenge de går stabilt uten støtte, så er det ingen grunn til å ikke bruke sko nei.
Men de små skal ikke ha sko før de går stabilt, både pga at de skal utvikle balansen sin, og pga at de hele tiden går og griper med føttene i skoene, og overanstrenger foten.

Snuppa skal ha vintersko. Hun løper jo overalt og trenger ordentlige sko[:)]
Har Stonz også, de blir nok brukt mer i vogna og evt på akebrettet tenker jeg[;)]

ORIGINAL: AnaBanana

De har noe tilbudsreklame gående og, med 40% på sko til barn. Husker ikke hvor, var det også skoringen?

Skoringen. Opp til 40% på utvalgte modeller. Torsdag, fredag og lørdag om jeg ikke husker feil.

Hmmmmmm... da blir det vintersko, han går ikke ennå, men det er bare et spørsmål om tid før han gjør det....

Vi kjøpte stonz her om dagen...hun går jo som bare det da! Så vi må vel muligens kjøpe vanlig vintersko også da..hehe [:)] 

Vi kjøpte nylig Stonz, og Nor har brukt dem i barnehagen. Der skryter de av hvor godt hun går med dem, og det ble jeg glad for å høre. Nå er det ikke lenge siden det var snakk om små barn og bruk av sko, og det anbefales faktisk at barn går mest mulig uten sko helt til de er to år, se her: http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/utstyr/bekledning/article599714.ece

Jeg (og barnehagepersonellet) tror Stonz sånn sett blir nærmere barbent enn sko, så jeg kommer til å la Nor bruke sine Stonz masse - de er jo så varme og gode til henne! [:)]

Barnehagen her hata stonz, så sikkert greit å spørre bhg hva de synes før du går til innkjøp av stonz til bhgbruk.

Hvorfor gjorde det? Her hadde de ikke sett sånne før (bor på liten plass), men jeg har så langt bare fått positive tilbakemeldinger på dem. [:)]

Går for sko :D

Vintersko test i foreldre og barn nå :D :D

Vi har Stonz og har også sånt fôr til å putte inni når vinteren kommer. Lillegutt går ikke enda, men det kommer vel innen en måned eller to. Har også hørt at det er best å vente til de har gått en stund med sko så jeg tror vi dropper "ordentlige" vintersko på denne siden av året hvertfall også får vi se. Stonzene virker veldige gode på. [:)]

Barnehagen her hata stonz, så sikkert greit å spørre bhg hva de synes før du går til innkjøp av stonz til bhgbruk.

Mini går ikke i bhg, så det problemet finnes ikke, men greit å høre flere erfaringer. Trenger igrunn ikkeå være Stonz, vurderer Reima eller Troll "regnsko/fotposer" også [:)]

ORIGINAL: Aug2009ogSep2010

Her har vi gått for sko siden frøkna går selv.Kjøpte uggs til henne og de støtter fint og hun går fint med de[:)]

Det finnes ikke støtte i myke UGG's..... [8|]  De er helt helt myke, bare stoff rundt anklene.

Back
Topp