squakky
Elsker forumet
Vi har fått en stor del av hyller og diverse som er av den gamle Stompa serien. Tenkte jeg skulle male dte og ha på rommet til mini. Men jeg har et lite problem! Vi fikk alt i deler.. Og har ingen bilder av hvordan det så ut før.. Så det jeg har er en pult med to skuffer, et bredt skap med to dører til å stå på gulv. Et smalere skap med to dører. 2 stk vanlige hyller , noen planker, 4 små skuffer og 2 små hyller.. Aner rett og slett ikke hvordan det skal settes sammen.. Elelr hvordan jeg kan sette det sammen så det blir mest praktisk.
Så det jeg lurer på er om noen har noen som helst bilder av Stompa hyllesystemer? Evt. en Stompa pult? Så jeg får se hvordan det kan se ut ;)
Også lurer jeg på om noen vet hvilken blåfarge som gjør seg best på et gutterom uten at den blir for mørk eller for kald?
Så det jeg lurer på er om noen har noen som helst bilder av Stompa hyllesystemer? Evt. en Stompa pult? Så jeg får se hvordan det kan se ut ;)
Også lurer jeg på om noen vet hvilken blåfarge som gjør seg best på et gutterom uten at den blir for mørk eller for kald?