Stolt!

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Da var tannlegebesøket over!! Åh, så deilig å være ferdig! Var noen år siden sist gitt..
Tannlegen var jo så snill så snill!! Sitter her bedøvd i halve ansiktet, og sikle renner fra venstre munnvik, men jeg er så lykkelig så lykkelig! [:D] 

Så fint at alt gikk bra hos tannlegen da!!

Klem, M

ååååååå, det kan jeg godt forstå!!!!!! Har tannlegeskrekk, og fikk mannet meg opp til å gå i desember, da hadde jeg ike vært der på nesten fem år, og trodde nærmest at jeg måtte få gebiss! Men heldigvis sier tannlegen at jeg har gode tenner, så måtte bare borre et hull. Rett etter ble jeg gravid!!!![:D][:D][:D]

flink jente det - da er du vel like flink neste år da, og drar på kontroll??

Takk alle sammen! [:D] Kan leve lenge på dette.. Hehe.. Og JA lenemor.. Jeg kommer til å gå på kontroll en gang hvert år! *lover*

ORIGINAL: Almyrida24

Takk alle sammen! [:D] Kan leve lenge på dette.. Hehe.. Og JA lenemor.. Jeg kommer til å gå på kontroll en gang hvert år! *lover*

Godt å høre (*stolt av deg*) - for om man går hvert år så er det som regel lite man må gjøre når man er der... fordi man får tatt ting før de utvikler seg... Hmm - kanskje jeg skal gjøre som jeg sier, og bestille en tannlegetime?? Har ikke vært på to år jeg gitt (sånn går det når man flytter 50 mil... får ikke rotet meg til å finne ny tannlege)

Back
Topp