*stolt*

smurfix

Elsker forumet
lille mini LER!!
hehe.. hørte en liten latter i går når vi holdt på med tull, men i dag så storlo hun når hun fikk stå og hoppe på fanget mitt[:D][:D] 
nydeligste latteren jeg har hørt.. skikkelig sånn rullende barnelatter.. *smelt*

flere som har barn som ler??[:D]

Åh, så herlig Sånn trillende barnelatter er sååå smittende!

Fredrikke har ledd noen ganger, men kun til storesøstrene... Gleder meg til det blir mer av det [:)]

blei skikkelig overraska... hu har til nå bare glisa og laga litt lyder..
får håpe vi klarer å lure fram en latter når pappa'n kommmer hjem[:D]

Jaaa [:D] Søteste jeg har hørt. 

Her lo snuppa for første gang i dag. På selveste 3 mnd dagen[:D]
Dreiv å kysset henne i halsen mens jeg laget sånne "susse"-lyder. Synes jeg hørte en liten latter, så prøvde jeg en gang til og da kom den skikkelig fram. Ble enda mer forelska i snuppa Ropte på sambo og sa han måtte se. Så prøvde jeg igjen og hun lo skikkelig, flere ganger. Smelt Ble rørt til tårer her begge to..[:D][:(][:D]

Så herlig [:D] Her har det skejdd 2-3 ganger, de gangene hun har smilt og smilt til hun til slutt ikke får til å smile bredere, og så kommer en trillende latter, beste lyden i verden [:)]

det er så fantastisk :) Her har vi hørt det noen ganger, men latteren sitter langt inne, og det virker av og til som hun glemmer at hun kan le [:)] blir skikkelig overrasket selv når hun ler [:D]

Back
Topp