jeg er så stolt av meg selv at jeg nesten svever[:D]
jeg har slitt sånn med extrem tannlegeskrekk i alle år...
det begynte med skoletannlegen som ikke kunne et ord norsk[:'(] han bare fortsatt selv om det gjorde vondt osv...
jeg begynte å få sånn angst at jeg måtte møte opp nedopet på tabeletter...
og videre ble det så ille at jeg ikke møtte opp på mangen år... så for 3år siden ble det til at jeg ble lagt i narkose for en rundtur i kjeften...
så ble det små kontroller der jeg fortsatte med å ta tabeletter, men da jeg ble gravid, kunne jeg ikke fortsette med det, så da tok jeg et STORT skritt...
mamma har vært med å holdt meg i hånden hver gang.. og det har blitt bedre og bedre[:)]gruer meg midre og mindre for hver gang
så....
idag... gikk jeg til tannlegen ALENE! UTEN tabeletter!!!!!!
herregud jeg er så stolt!
måtte bare skryte litt[:D]
jeg har slitt sånn med extrem tannlegeskrekk i alle år...
det begynte med skoletannlegen som ikke kunne et ord norsk[:'(] han bare fortsatt selv om det gjorde vondt osv...
jeg begynte å få sånn angst at jeg måtte møte opp nedopet på tabeletter...
og videre ble det så ille at jeg ikke møtte opp på mangen år... så for 3år siden ble det til at jeg ble lagt i narkose for en rundtur i kjeften...
så ble det små kontroller der jeg fortsatte med å ta tabeletter, men da jeg ble gravid, kunne jeg ikke fortsette med det, så da tok jeg et STORT skritt...
mamma har vært med å holdt meg i hånden hver gang.. og det har blitt bedre og bedre[:)]gruer meg midre og mindre for hver gang
så....
idag... gikk jeg til tannlegen ALENE! UTEN tabeletter!!!!!!
herregud jeg er så stolt!
måtte bare skryte litt[:D]