*stolt*

lima87

Gift med forumet
jeg er så stolt av meg selv at jeg nesten svever[:D]

jeg har slitt sånn med extrem tannlegeskrekk i alle år...
det begynte med skoletannlegen som ikke kunne et ord norsk[:'(] han bare fortsatt selv om det gjorde vondt osv...

jeg begynte å få sånn angst at jeg måtte møte opp nedopet på tabeletter...
og videre ble det så ille at jeg ikke møtte opp på mangen år... så for 3år siden ble det til at jeg ble lagt i narkose for en rundtur i kjeften...

så ble det små kontroller der jeg fortsatte med å ta tabeletter, men da jeg ble gravid, kunne jeg ikke fortsette med det, så da tok jeg et STORT skritt...
mamma har vært med å holdt meg i hånden hver gang.. og det har blitt bedre og bedre[:)]gruer meg midre og mindre for hver gang

så....

idag... gikk jeg til tannlegen ALENE! UTEN tabeletter!!!!!!

herregud jeg er så stolt!

måtte bare skryte litt[:D]

Kjempebra jobba! All grunn til å være stolt!!!!![:D][:D][:D]

Samme opplevelse som deg, fikk skrekken allerede før barneskolen pga tannlegen jeg var hos. Eskalerte også hos meg, sånn at jeg holdt meg borte fra tannlegen i 9år... helt til jeg knuste i fortann og brakk tvers av den ved siden av.. da hadde jeg ikke noe valg..
Fortsatt uggen i magen, hjertebank og fæl følelse å gå til tannlege, men nå går jeg en gang i året + har trukket ei visdomstann (noe som var mindre vondt enn den hersens pirkinga de driver med på vanlig sjekk). Står i mine papirer da, at hvis jeg ringer og avbestiller innkalt time så skal det settes opp ny time, jeg skal ikke få mulighet til "å ringe tilbake selv og avtale time", for da gjør jeg det rett og slett ikke...

SÅ flink du har vært
Du kan være stolt av deg selv nå - nå går det bare en vei, og det er oppover!!! Nå har du kommet over den værste kneika!!

Har tannlegeskrekk selv, så vet hvordan du har det - men har vell ikke vært helt dær at jeg har blitt lagt i narkose, selv om jeg fler ganger har spurt om det ikke var mulig. Siden i fjor høst har jeg trekt 4 visdomstenner og 1 rot som sto igjen hos en tannkirurg, ene gangen 3 tenner på en gang.. Fan det var godt å få det unna, letter skuldrene når man har gått å utsatt det i X antall år. Nå holder jeg på å rotfylle en tann og har noen småhull - hater tenna mine, for jeg får hull bare jeg tenker på mat. Og jeg HATER tannleger!!

Men nå klarer jeg å komme meg dit, og det beste er om jeg får sove ut bedøvelsen etterpå og fortrenge at jeg akkurat var hos tannlegen.

Meeen tilbake til deg, du har vært kjempeflink! Tenker det letta masse kilo på skuldrene dine!![:)]

Kjempebra jobba, gratulerer! Du har all grunn til å være stolt!
Så glad på dine vegne, livet blir så mye lettere uten angst [:D]

ORIGINAL: Totenspiren

Good job!!!
slikt krever viljestyrke

[:)]

Så flink du er[:)]

Back
Topp