stolt tante

turbo trash

Forumet er livet
jeg ble tante til tvillinger i går... woho

Grattis[:D][:D]

Fått lånt pc nå el??

gratulerer [:)]

Gratulerer sååååå masse!!! [:D]

ORIGINAL: Looney

Fått lånt pc nå el??

hege er her med pc, vi skulle finne noe musikk. og trur du ikke ho hadde nettverkskort på den da? så da tok det ikke lang tid før jeg løp inn på bv... hun står nemlig å lager middag til meg...

(bortskjemt)

takk alle sammen

ORIGINAL: turbo trash

Fått lånt pc nå el??

hege er her med pc, vi skulle finne noe musikk. og trur du ikke ho hadde nettverkskort på den da? så da tok det ikke lang tid før jeg løp inn på bv... hun står nemlig å lager middag til meg...

(bortskjemt)

Jeg er hjemme med min syke unge. han har spydd i hele natt og hele dag. Faktisk et par timer siden sit nå da. Men leverer noen bleier som er helt sinnsyke. Og han har hatt 40 i feber i hele dag. Er våken i 5 min og sover i 40 - livet er herrrlig dere[:D]

Plinger kanskje på etterpå om tid snuppa mi.

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Gratulerer sååååå masse!!! [:D]
[:)][:)][:)]

Gratulerer [:D]

masse masse gratulerer....
jeg veit så innmari godt hvordan det er å bli tante til tvillinger...
blei det jo selv i januar... det er stas å bli tante til en men 2 var for meg veldig spesielt.....

kos deg masse med de...
hva kjønn hadde de da???
og er de eneggede??

gratulere[:)]

Fått lånt pc nå el??

(bortskjemt)

Jeg er hjemme med min syke unge. han har spydd i hele natt og hele dag. Faktisk et par timer siden sit nå da. Men leverer noen bleier som er helt sinnsyke. Og han har hatt 40 i feber i hele dag. Er våken i 5 min og sover i 40 - livet er herrrlig dere[:D]

Plinger kanskje på etterpå om tid snuppa mi.

supert. tror tele2 st¨år på men veT ALDRI HVA FRØKEN STRØKEN HAR GJORT MED DEN

ORIGINAL: LanoLotte

gratulerer [:)]

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

blei det jo selv i januar... det er stas å bli tante til en men 2 var for meg veldig spesielt.....

kos deg masse med de...
hva kjønn hadde de da???
og er de eneggede??

to gutter, to eggede. de kom 1 måned før termin, men veide 2700 og 2900, og var 48 og 49 cm... og alt er supert med alle tre

ORIGINAL: SanderogSabinemamsen

kos deg masse med de...
hva kjønn hadde de da???
og er de eneggede??

to gutter, to eggede. de kom 1 måned før termin, men veide 2700 og 2900, og var 48 og 49 cm... og alt er supert med alle tre

omtrent som jentene til søstern i str da.. de var litt mindre da og eneggede.... så kjempe artig masse gratulerer igjen....

ååh, så gøøy.. det er så herlig!!! er selv tante til tvillingjenter på 6 år![:)]

Så kult!!! 

Så jo søstra di på i barnehagen like før helga jo [8D], sprøtt.. Grattis som tante, igjen [:D][:D] Store var de og, for å være født en mnd for tidlig [;)]

Back
Topp