Stolt pappa?

Nullenusken

Forumet er livet
Har mannen din begynt å vise at han gleder seg til å bli pappa? evt bli pappa igjen?
Min kjære har i dag strøket borti magen min flere ganger, han snakker ofte om babyen i magen, og siden vi er helt åpne om graviditeten, så stråler han opp når han har muligheten til å fortelle noen om vårt lille mirakel!!!
Han kommer til å bli en fantastisk pappa tror jeg!
Selv om han ikke viser det hele tiden, så kommer det små glimt, og han er i tillegg utrolig oppmerksom og omtenksom på meg og mine behov for tiden [:D]

(Nå har vi vært prøvere i 4 år, og hatt prøverør, så han har hatt litt tid til å glede seg også da, hehe...)
Men er sååå stolt og glad i mannen min!

Jada, mannen gleder seg sammen med resten av familien.

Dette vesle underet er, i likhet med den kommende storebror, et hjemmelaget mirakel etter en litt over gjennomsnittet lang prøvetid, like før legehjelp, så vi er meget lykkelige over å vente baby, og gleder oss.

Mannen viser stor omsorg og forståelse for sin gravide kone med elendig matlyst og laber energi, sippe-tendenser og irritasjonsutbrudd...

Vi har og vært prøvere i fire år, men ved et mirakel satt spiren på egenhånd. Gubben har i en uke vært glad men fattet men i går tok følelsene helt overhånd. Han var blank i øynene og smilte hele tiden. Snakket masse om lille millimeteren osv. Kjempestas [:)]

ORIGINAL: Smulen

Vi har og vært prøvere i fire år, men ved et mirakel satt spiren på egenhånd. Gubben har i en uke vært glad men fattet men i går tok følelsene helt overhånd. Han var blank i øynene og smilte hele tiden. Snakket masse om lille millimeteren osv. Kjempestas [:)]

Gratulerer så mye med positiv test, Smulen!
Har gratulert deg i tråden din på Generell også!!!

Her er pappaen veldig stolt. Vi brukte ikke så lang tid på å bli gravide, men mistet i begynnelsen av juni. Det var hardt. Så han er kanskje litt reservert, men han tar godt vare på meg og passer på hele tiden [:D]

Sambo er veldig stolt, og har allerede fortalt det til sine nærmeste.. Han klarer ikke holde seg! [:D]

Blir jo helt sentimental jeg av å lese om stolte kommende pappaer[:D][:D][:D] Såå koselig å høre!!! Mannen min er også veldig spent, for oss er det kull nr 2, men det er våres første sammen!!!!!

Han og har veldig lyst å fortelle det også.. jeg har fortalt det til mange allerede, fordi vi har holdt på med prøverør er det mange som har fulgt oss i prosessen, og med mange bryllup i sommer, har spørsmålene vært mange når jeg ikke har inntatt alkohol, så da har jeg valgt å fortelle det.

[:D][:D][:D]

Back
Topp