Stolt på dette bilde?

marihewn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Var på oul å fikk vite jente:D har to gutter fra før av så dette blir meget stas om d stemmer :p ville dere stolt på dette bilde av kjønnet, eller kan d være en tissefant som er gjemt eller noe slikt?:p Evt noen av dere som har bilde å slenge ut? ImageUploadedByBV Forum1463941374.309592.jpg

Helt klart jente :D

Har ikke bilde av våres da. Men på oul fikk vi vite gutt og jeg så det tydelig før legen sa noe. Og dette bildet ligner langt ifra hva vi så :)

Så gøy!! Det blir stas! Gratulerer ❤️

Synes det ser ut som en jente! Vi fikk se tydelig en "kaffebønne" de to gangene vi fikk vite at det var jente. Men jeg tør ikke stole på det alikevel :wacky:

Ser veldig likt ut som på vår ultralyd og vi venter også jente :) ventet gutt sist og da så man tydelig at det var en guttetiss der og på bilde du har der så ser jeg ingen guttetiss ;)

Jeg hadde ikke tvilt på dette bildet! Frøkna i magen min så lik ut på begge ultralydene. Forrige ul ble tatt av en ul lege med det beste utstyret i landet og lang erfaring på nasjonalt senter for fostermedisin og som jobber ved siden av som universitets lektor i utdanningen i fosterdiagnostikk. Så tenker hun har sett noen babyer og kjønn :p Jeg stoler 100% på henne. Gratulerer :-)

Blir så gøy om det er jente;D har to gutter fra før av så dette blir stas:D

Er ikke så god på slike bilder, men jeg hadde stolt på det de sa på sykehuset:) men syns jo det ser ut som en jente:happy:

Back
Topp