Stolt mamma (bilde)

[*Fio*]

Forumet er livet
VIP
Måtte ta en prøvetur med nyevogna da vi hadde kusina til JRjr på besøk forrige helg - ansiktet hennes er "sladdet" fordi jeg har ikke spurt om lov til å legge ut bilde av henne..

(bilde tatt med mobil)

Tror du kommer til å storkose deg som tobarnsmor!!!
Vogna ser flott ut!!!

Stilig vogn. Noen som trodde du hadde tvillinger eller?

Så fine vogn [:D]
Blir greit når lille jenta kommer ut og [:D]

Så koslig det så ut!!!
Tenker du bare gleder deg mer og mer til veslejenta kommer nå [:)]

ORIGINAL: Trude mor

Stilig vogn. Noen som trodde du hadde tvillinger eller?

Hehe - ja, lurte to av veninnene til søstra mi, men da vi kom nermere fikk de en forklaring, da[;)]

ellers har jeg vert ute og trilla med JRjr alene oppi der noen ganger.. og da har jeg fått spørsmål/kommentarer på om jeg har to[;)]
"Ja," sier jeg da, "Den andre er inni her" (*peike på magen*)

ORIGINAL: ~Mamma_21~

hehe der var det to småtroll som kosa seg ja! Fornøyd med vogna? [:)] Hvordan var softbagen? [:)]

Superfornøyd med vogna - Softbagen var fin den - har ikke prøvd den på tur, for babyen min er litt stor til å ligge i bag[;)]

Litt gøy at de vi bestillte den fra tok feil (vi bestillte svart, men fikk rød)
for både mannen min og jeg synes den var veldig fin i rødt[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

hehe der var det to småtroll som kosa seg ja! Fornøyd med vogna? [:)] Hvordan var softbagen? [:)]

Superfornøyd med vogna - Softbagen var fin den - har ikke prøvd den på tur, for babyen min er litt stor til å ligge i bag[;)]

Bra dere er fornøyde med den selvom det ikke var sånn dere hadde tenkt dere i utgangspunktet. Flaks i uflaks, kanskje.....

ORIGINAL: Vibeke :)

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Bra dere er fornøyde med den selvom det ikke var sånn dere hadde tenkt dere i utgangspunktet. Flaks i uflaks, kanskje.....

Ja, Hanne79 mente jo selvsagt at vi egentlig hadde bestillt rød, og at det bare var en glipp av meg å vise bilde, for vi skulle jo ikke fortelle noen at vi tror vi venter ei lita søster til JR[;)]  hehe.. [:D]  Men vi måtte faktisk sjekke bestillingen en ekstra gang da pakka kom, for vi var ikke helt 100% sikker på hva vi hadde bestemt oss for tilslutt[;)]

tjihi... Går det litt fort innimellom...???

Gjett - gikk jo under en uke fra bestilling til vi hadde den på døra -
kan si jeg ble litt satt ut da mannen fra tollpost ringte og spurte om vi ikke var hjemme (Jeg var på jobb) - joda, sa jeg - mannen er hjemme - skal få han til å gå ut og ta imot. (Han hadde vert i kjelleren når pakkemannen ringte på døra, luringen)

Såpass ja....
Litt gøy også da når ting skjer fort.

Back
Topp