Stolt mamma , babyen min går

Første skritt i går, 10 mnd og ei veke. Allerede i dag går han fleire skritt og står leeenge.

Har dokker kjøpt sko? Kva størrelse brukar desse små? N har visst skikkelege pailabbar, han måtte ha str. 21. Då storesøster fekk sine første sko ved 18 mnd var det str 20, haha. Nesten dobbelt så gamal liksom.

Haha! Vi bruker stonz ute, men prøvde et par finsko hun har fått i går. De var i str 22 og blir vel ikke passende før neste år [emoji28]
 
Her går hun bare vist hun har noe å holde seg i. Snart 11 mnd :) Hun er veldig flink å krype da så kommer seg dit hun vil.
 
Jeg selv som baby løftet hodet selv 10 minutter etter fødsel, satt på egenhånd når jeg var 4 måneder, gikk rundt bordet mens jeg holdt meg fast da jeg var 5,5 måneder og bokstavelig talt løp da jeg var nesten 9 måneder.

Håper absolutt på en litt treigere unge selv nå [emoji23][emoji23]
 
Kan trygt si at han går nå, gjør ikke annet [emoji23] han reiser seg også opp og går midt på gulvet uten støtte. Blir 1 år 7.april :) Tok sine første skritt når han var 10,5 mnd gammel og når han ble ca 11 mnd gikk han lengre avstander selv og nå går han som sagt hele tiden [emoji173] travelt..!
 
Synes alle babyene på dette forumet er så tidlig ute. Alle har jo gått når de var 10 mnd. Bare min som tar livet litt mer med ro og ikke går enda? [emoji85]
 
Synes alle babyene på dette forumet er så tidlig ute. Alle har jo gått når de var 10 mnd. Bare min som tar livet litt mer med ro og ikke går enda? [emoji85]
Jenta mi blir 1år 25.april og går ikke ;) hun slapp seg to sekunder med begge hender igår, men virker som hun ikke syns det er vits å gå på to bein når det går fortere frem på fire ;)
 
Jenta mi blir 1år 25.april og går ikke ;) hun slapp seg to sekunder med begge hender igår, men virker som hun ikke syns det er vits å gå på to bein når det går fortere frem på fire ;)

Min slapp seg også mens han sto i går, med det resultatet at han deisa rett i bakken. [emoji87][emoji85]
 
Min slapp seg også mens han sto i går, med det resultatet at han deisa rett i bakken. [emoji87][emoji85]
Jenta mi hadde nok også deisa i bakken hvis hun hadde sluppet seg lengre, men gikk fint de 2-3sek det varte ;)
 
Back
Topp