Stolt mamma ♡

Så flink! :D
Hvor gammel er han?
All grunn til å skryte da :)
Min sønn vil heller ikke alltid ha bleie på, men han er så fascinert over å kunne tisse alle veier så litt tidlig her :P
Han gjorde store ting i potten for en stund tilbake, men fikk helt angst når han så det, siden det har han omtrent ikke ville bruke den ;)

Åh, så deilig! Han her er absolutt ikke klar for å gå uten bleie. Veldig fornøyd uten bleie altså, og han kan sitte evigheter på do...men det kommer først noe ETTER vi har kledd på igjen, for å gjøre noe på do eller potte...DET er skummelt det :P

Så flink! :D
Hvor gammel er han?
All grunn til å skryte da :)
Min sønn vil heller ikke alltid ha bleie på, men han er så fascinert over å kunne tisse alle veier så litt tidlig her :P
Han gjorde store ting i potten for en stund tilbake, men fikk helt angst når han så det, siden det har han omtrent ikke ville bruke den ;)

Hehe . Han ble 3 år i juni :-) Første han gjorde var nr 2 på do faktisk;) han er så stolt! :) Vi kjøpte sånn klistremerke bok for en liten stund tilbake, å det hjalp veldig! Men han har fått bestemme selv :)

Åh, så deilig! Han her er absolutt ikke klar for å gå uten bleie. Veldig fornøyd uten bleie altså, og han kan sitte evigheter på do...men det kommer først noe ETTER vi har kledd på igjen, for å gjøre noe på do eller potte...DET er skummelt det :P

Hehe... kjempe gøy :p Herlig :) men da er det nok ikke så lenge igjen til han får vinkla det inn riktig ;-)

Hehe... kjempe gøy :p Herlig :) men da er det nok ikke så lenge igjen til han får vinkla det inn riktig ;-)

Han fyller 3 år i mars, så jeg stresser ikke :) Men hadde vært kjekt å bli kvitt den bleie før det kom ny liksom :P

Var 3 åring ble også bleiefri i sommer.
Vi lot han springe naken rundt hjemme siden mai.

En dag fant han plutselig ut at han ville sove med truse. Har hatt minimalt med uhell. Er så stolt over han :D

Snuppa på 3 slutta med bleia på dagen i juleferien.. Det er jo snart ett år siden. Hun er født i januar så hun var jo ikke blitt 3. Men bleia på natta har vært litt vanskeligere, men nå ser det ut til å gå fint uten! Heldigvis!:) Har vært noen uhell i senga..

Back
Topp