Stolt!!! (Håper det varer)

Escuro

Forumet er livet

Jeg må skryte litt :D

Fredag morgen/natt (kl 04.50) kom Milan plutselig tassende inn på rommet vårt, stolt som e hane. Han hadde klart å komme seg ut av grindsengen.

Samme kveld skrudde vi av grinden og erstattet den med en vanlig sengehest. Jeg tenkte at dette kom til å bli en utfordrende helg, og tenkte på at da A var liten, kom han ut 23 ganger første kveld, 17 ganger andre, og deretter gikk det nedover.

Vel, han kom ut 10-12 ganger før han sovnet. Det var ganske morsomt, for han har soverom vegg i vegg med stuen, og han stod og lusket skikkelig på oss. Og så stod han på sin side av dørstokken og gliste fornøyd mens han sakte slidet ene foten over dørstokken og inn på stuesiden :P Andre ganger kastet han noen leker inn på stuen og stod og strakte seg etter dem mens han kikket på oss og bablet ivei.

Men han sovnet til slutt, og det etter bare halvparten av hva jeg var forberedt på :)

Og i går??? Han kom ut 1 gang, bare! Jeg er imponert, too good to be true, eller?

Marius kom plutselig leende ut til meg på badet og lurte på hvor kameraet var. Da hadde Milan sovnet med hodet i sengen, føttene på gulvet, og resten midt i mellom :D Lættis!

Men jeg er litt stolt nå, dette gikk langt bedre enn forventet :)

 
Hahahaha!! Jeg syns jeg ser for meg lille tassen ligger på den måten i senga!! Vil se bilde!!   Tihi!


Så flink han er da, skjønner godt at du er stolt! Jeg vedder på at det varer, men det finner du jo fort ut av ;) Er uansett lov å håpe... emoticon
 
Nååååh!;) Håhå!!;) Dei er så skjønne, desse små!! :D Blir sjarmert  berre av å lese om Milan <3
 
Obligatorisk med bilde :)

Her ligg min kar enda i sprinkelsenga og er storfornøyd med det. Ikke hatt noen tanker om at han kan klatre ut av senga enda * bank i bordet*
 
Flinkingen :)

Maria ligger fortsatt i sprinkelseng. har ikkje prøvd å komme seg ut av den enda  heldigvis :)
 
Back
Topp