stolt 6åring idag

bondekone

Forumet er livet
I dag så var guttungen med barnehagen til den skolen som de andre ungene i barnehagen ska gå på. Vi tilhører en annen kommune så han ska ikke gå med noen av de han går i barnehage med
Idag når jeg hentet han så smilte han fra øre til øre og var så fornøyd. Han var så stolt over å ha møtt gamle pedlederen sin og sto å bare pratet om henne og klasseromme som ho hadde.
Så sier han stille er litt dumt mamma at jeg ikke kan gå på den skolen for da kunne jeg hatt xxx som lærer. Så kom han med. Jeg er en tøffing så jeg ska nok klare å gå et sted jeg ikke kjenner noen jeg

Følte litt stikk i mamma hjerte,men samtidig så følte jeg meg så stolt over ham

Aaaaaaaaw, så gó da =) 

flink gutt du har da ;)

JustFuckingGoogleIt skrev:
flink gutt du har da ;)

ble så overrasket over hvordan han sa ting siden han ligger en del etter språkelig og har egen asistent pga det, virket egentlig som han på en måtte har tenkt på dette lenge ,men ikke sagt noe

Jeg ble rørt jeg over uttalelsen til sønnen din sukk.. Sikkert fordi jeg vet hvilke utfordringer han har i hverdagen. Jenta mi har jo de samme utfordringene selv.
Masse lykke til med gutten din!!

oslojente1980 skrev:
Jeg ble rørt jeg over uttalelsen til sønnen din sukk.. Sikkert fordi jeg vet hvilke utfordringer han har i hverdagen. Jenta mi har jo de samme utfordringene selv.
Masse lykke til med gutten din!!

takk

ja det er sikkert utfordrene for derre også, sikkert litt godt og for derre å vite at det fortsatt er litt tid før ho starter på skolen
På en måtte så føler jeg at han ikke er klar,mens på en annen måtte så tror jeg han kanjse har gått av å starte nå med de som er like gamle som ham

Naaaw, så hærlig liten gutt :)

Back
Topp