BabyNr2-2024
Forelsket i forumet
Den siste uken har vært ganske tøff for meg. Begynte for en uke siden hvor jeg fikk en stor blødning og var på akutten. Babyen hadde det fint, men de hadde ingen forklaring på blødningen. Alle sykepleiere/leger trodde at dette hadde gått galt. Skulle på kontroll igjen på fredagen og alt var fortsatt fint med baby. Gynekologen sa at det var en "lomme" rett ved morkaken som tømte seg for blod. Den var ca 1 cm stor på fredagen, så han var fornøyd med at den var liten. Jeg fikk med noen papirer som jeg skulle gi i resepsjonen, og jeg så at han hadde krysset av for trende abort.
Den ferske blødningen stoppet samme dag, og det har vært lys brun utflod siden. I går var det nesten ingenting på papiret, mens i dag hadde det brune økt litt.
Siden det hele begynte, har jeg slitt med å stole på kroppen min. De siste dagene har jeg ligget i senga på morgenen og hatt svake menslignende smerter (som jeg har snakket med legen om) og følt at nederste del av magen i korte perioder føles stram/støl. Jeg føler mye at jeg begynner å blø igjen og er mye på toalettet bare for å sjekke. Uten at det er noe nytt fersk.
Jeg har blitt helt paranoid.
Jeg har tro og håp på at dette skal gå bra til slutt, men klarer ikke legge fra meg tanken på at mere kommer til å gå galt.
Den ferske blødningen stoppet samme dag, og det har vært lys brun utflod siden. I går var det nesten ingenting på papiret, mens i dag hadde det brune økt litt.
Siden det hele begynte, har jeg slitt med å stole på kroppen min. De siste dagene har jeg ligget i senga på morgenen og hatt svake menslignende smerter (som jeg har snakket med legen om) og følt at nederste del av magen i korte perioder føles stram/støl. Jeg føler mye at jeg begynner å blø igjen og er mye på toalettet bare for å sjekke. Uten at det er noe nytt fersk.
Jeg har blitt helt paranoid.
Jeg har tro og håp på at dette skal gå bra til slutt, men klarer ikke legge fra meg tanken på at mere kommer til å gå galt.