Stoler ikke helt på testene jeg har tatt.

Rappo

Forumet er livet
Føler meg jo ikke gravid i det hele tatt.. Tok en ny test i dag tidlig, og den hadde også en svak strek. Tør jeg ta en CB i morgen?? Hva sier dere jenter? Eller skal jeg vente til tirsdag når IKM er?

Kjenner meg ikke noe spess gravid jeg heller. derfor tok jeg en test til i går og den ble så og så veldig veldig positiv. du kan jo bare ta en test til nå da, så roer du nervene [:)] streken har nok blitt sterkere skal du se

Kan jeg ta en til nå da? Bør jeg ikke vente til morgeurin?

med de testene jeg har tatt så har jeg ikke brukt morgen urin for å si det sånn. Den siste jeg tok her om dagen hadde jeg drukket flere liter vann og det var på kvelden jeg testet.
Men jeg synes du skal gjøre det du selv føler for jeg [:)]

Klarte ikke vente, se her da[:D]:

Samme som meg det [;)] trodde det liksom ikke før den digitale lyste gravid. Gratulerer så mye [:D]

Fine fine testen[:D] Det er det vakreste ordet i hele verden [:D] grattis

Takk skal dere ha! Har ikke helt gått opp for meg. Var liksom såå svake streker på de high sensitive testene, så var greit å få det svart på hvitt[:)]

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Takk skal dere ha! Har ikke helt gått opp for meg. Var liksom såå svake streker på de high sensitive testene, så var greit å få det svart på hvitt[:)]

Det hadde jeg også. Strimlene fra billige tester med følsomhet på 25 mlu/ml fikk mye sterkere streker.
Sett flere opplevd det samme.

Deilig syn den digitale da [:)] Herlig, gratulerer så mye [:)][:)]

ORIGINAL: Bina

Fine fine testen[:D] Det er det vakreste ordet i hele verden [:D] grattis

Fine testen

Ser at du var gravid du også, gratulerer[:D]

Selv testet jeg negativt to ganger før jeg fikk positiv test, ekstremt nervepirrende!

ORIGINAL: HøstVinterMamma

ORIGINAL: Gjemmer meg litt

Det hadde jeg også. Strimlene fra billige tester med følsomhet på 25 mlu/ml fikk mye sterkere streker.
Sett flere opplevd det samme.

Deilig syn den digitale da [:)] Herlig, gratulerer så mye [:)][:)]

Plagsomt det der!

[:)]ta en sånn clear blue digital spm viser antall uker... [:)]

Ja, det frister å gjøre det i tillegg. Men, de er så dyre! Har jo tatt en vanlig CB, så det får vel holde![:)]

Back
Topp