S
**SunFlower**
Guest
Om du lurer på noe, f.eks noe med tøybleier, eller amming og mme, og du får mange svar på det du lurer på, stoler du da blindt på de svarene som gis her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denneDet kommer helt ann på hva det gjelder og hvem som kommer med det. Er noen jeg stoler mer på enn andre her inne. Jeg stoler ikke på noe som gjelder medisinske spørsmål, det tar jeg med kvalifisert helsepersonell. På bakgrunn av mine helseutdanninger, så ser en mye feil her på forumet når det gjelder tråder med medisinske spørsmål.
Forum er flott til idémyldring, men ikke til avgjørelser.
Jepp, det tenker jeg ogForum er flott til idémyldring, men ikke til avgjørelser.
Sign denna egStoler ikke blindt på noen her inne, men det er ofte kjekt å se tips og råd fra mange andre. Spørsmål om helse/medisin tar jeg med helsestasjon/apotek/lege![]()
Samme herStoler ikke blindt på alt og alle, nei. Men tar til meg råd og tips som jeg har i bakhodet. Sånne medisinske råd og sånt er jeg veldig forsiktig med. Da dobbeltsjekker jeg helst.
Kommer jo litt an på hva det er snakk om, da.![]()