Stoler dere 100% på bhg?

liseann

Gift med forumet
Overskriften i vg-lite barn funnet livløst i kulda..
står jo ikke at det er i en bhg, men slikt skjer jo der og.. føler dere at de i bhg har nok kontroll over ungen når de er ute? våre små kan jo fint sitte og pelle på noe ganske lenge..fort gjort å bli trøtt i slike situasjoner.... blir fort kaldt om de blir sittende der i 40,50,60 min...
jeg har full tiltro til "tantene" i bhg, men akkurat der er jeg skeptisk... hvordan gjør de det egentlig? teller de for å holde kontrol eller hva?
minus 20 synes jeg er skummel temp for våre små..[&:]

Disse kalde dagene er de nesten ikke ut. Her er minus 7 tungt å puste i pga. luft fuktigheten. Vi er ikke selv ute mer enn til/fra bilen i minus 5! Sånn med å passe på vet jeg ikke hvordan de gjør det, men stoler på at de har kontroll på han [:)] De er maks ute 30 min av gangen og de er GODT kledd!

Må jo bare stole på... kan ikke gå rundt og engste seg hele tiden.

I bhg her er de ikke ute når det er 10 minus og kaldere, og ute i kort tid når det er nesten for kaldt til å være ute.

Så svaret blir vel da ja.

Jobber selv i bhg og vi teller barna hele tiden når vi er ute..

ORIGINAL: Meieriet

I bhg her er de ikke ute når det er 10 minus og kaldere, og ute i kort tid når det er nesten for kaldt til å være ute.

ja så klart jeg stoler 100 % på barnehagen , men så klart det kan skje ting der også ...akkurat som hjemme ....

men må ærlig si at jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert hvis det hadde skjedd noe sånt, eller de hadde glemt mine barn en eller annen plass ut på tur med barnehagen .....[8D]

akkurat som hjemme ....så mener jeg at de har skadet seg eller noe sånt
... regner ikke med jeg glemmer mine egene unger ....men de har jo stukket av gåre fra meg noen ganger da så det kan jo skje i barnehagen også

ORIGINAL: Meieriet

Her og! [:)]

Ja det gjør jeg, her er de ikke ute når det er så kaldt som det er nå. De ser heller ikke kun på gradestokken, men på følt temperatur. Dvs er det -7 og sur vind går de ikke ut. De sover heller ikke ute når det er for kaldt, da sover de som sover ute inne i amfiet.

Ja, igrunnen stoler jeg på de 3 damene som er på hans avdeling.
De kler ham godt, ser jeg, for ser jo hva som er brukt iløpet av dagen - og jeg vet de er mye inne når det er minus 15 eller eller kaldere. (Eller som Emmeline sier, -7 og sur vind, f.eks)
Ting de sier forteller meg at de tar fornuftige vurderinger og passer godt på ungene.

Ja stoler på at de passer på han. Mini går i familiebarnehage med få unger og ikke så veldig stort uteområdet.

Jeg stoler på dem ja. Er det veldig kaldt går de ikke ut, spesielt ikke med de minste. Har også de minste litt i vogn hvis de sitter mye i ro. Har jo også moren min i den bhg, så jeg vet at han blir passet veldig godt på [:D]

Back
Topp