stole på tester??

bertelure

Forelsket i forumet
man kan vel stole på g.testene? jeg tok CB digitale også. fått positiv på 2 stykker. tok den andre 1-2 uke etter den første også...
 
nei si det.. vet ikke hvorfor.. men følte jeg bare måtte spørre! har sett at folk har opplevd at de viser feil, det er vel derfor jeg spør.....
 
Jeg tok 2 cb tester, den første var svak og den andre 2 dager etter på var det ingen tvil.

Nå er det i hvertfall ingen tvil.
 
Legen fortalte meg at de testene er like sikre som de dem bruker! Så tror nok du kan stole på de[:)]
 
Graviditetstester måler HCG-nivået i kroppen. Det er et hormon som produseres kun når du er gravid, dermed KAN de ikke vise positivt med mindre du er gravid.
 
jeg føler meg gravid så det er heller ikke noe med det! og har tatt 2 tester! så er sikker på at jeg er gravid!![:)] har termin 7.juli, da har samboeren min bursdag! hehe, bra timet! hehe[;)]
 
Har hørt at kroppen kan produsere HCG ved innbilt svangerskap oxo. Men da skal du virkelig være overbevist om at du er gravid. Så jeg tror ikke at de som tviler på testene er innbilt gravid.
 
jeg har hørt at clear blue testene er de som de bruker hos legen og..så de burde vel være ganske sikkre, tenker jeg [:D]
 
Back
Topp