Stole på samboer/mann *inspirert*

Tanketrollet

Forumet er livet
Ble litt nysgjerrig, dere som sier at dere ikke stoler på noen, selv ikke samboer eller mann; hvorfor ikke? Er ikke den mannen du velger å dele livet ditt med verdt din tillit? 

Jeg stoler på han [:)]

Jeg stoler på han. Men ikke 100%. Uansett hvem jeg hadde vært sammen med, og hvor bra vi hadde hatt det, så hadde jeg aldri stolt på en kjæreste mere enn 95%. Man vet aldri hva tiden bringer.

ORIGINAL: Bøddi Hålli

Jeg stoler på han. Men ikke 100%. Uansett hvem jeg hadde vært sammen med, og hvor bra vi hadde hatt det, så hadde jeg aldri stolt på en kjæreste mere enn 95%. Man vet aldri hva tiden bringer.

Signerer.

Sant, men ser man slik på det så kan man jo ikke stole på seg selv heller.

men er det ikke da fremtiden du ikke stoler på? Mulig jeg tenker litt rart nå..hehe

Stoler helt og holdent på han [:)] Han har ikke gitt meg noen grunner til å ikke kunne gjøre det.
Han er borte halve året...Hadde vært utrolig slitsomt om vi ikke kunne stole på hverandre da[:o]

Nei, jeg stoler ikke på han. Dette er fordi at han har bevist for meg at han ikke var til å stole på. Han har forandret seg mye og det tror jeg på. Angrer ikke på at jeg ga han en sjanse til. Jeg kommer nok aldri til å stole på han igjen, men jeg vil jo tross alt aldri stole på noen andre igjen heller..

Ingen mann vil heretter få min tillitt, noensinne, så om jeg skulle ha gått fra han så ville jeg aldri kunnet starte på nytt med noen andre heller.. Jeg er helt ferdig med nye forhold.

Ja jeg stoler 100% på mannen min. Han har aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på han..

Jeg stoler 100% på sambo. Om jeg ikke hadde stolt på han så kunne jeg ikke vært sammen med han[;)]

Jeg stoler helt og holdent på sambo. Har vært sammen i snart 10år, og han har aldri gitt meg noen grunn til noe annet. Men har vel vært litt sjalu til tider tidligere, men det kommer mer av min egen selvtillit/usikkerhet.

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Ja jeg stoler 100% på mannen min. Han har aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på han..

stoler FULLT UT på mannen min. som den eneste i hele verden! [:)]

ellers har jeg også enkelte venninner som har en betydelig andel av min tillit.. [;)]

ORIGINAL: Rada

Nei, jeg stoler ikke på han. Dette er fordi at han har bevist for meg at han ikke var til å stole på. Han har forandret seg mye og det tror jeg på. Angrer ikke på at jeg ga han en sjanse til. Jeg kommer nok aldri til å stole på han igjen, men jeg vil jo tross alt aldri stole på noen andre igjen heller..

Ingen mann vil heretter få min tillitt, noensinne, så om jeg skulle ha gått fra han så ville jeg aldri kunnet starte på nytt med noen andre heller.. Jeg er helt ferdig med nye forhold.

Som om jeg skulle sagt det selv! SUPERSIGNERER ALT!

ORIGINAL: Silla_

Jeg stoler 100% på sambo. Om jeg ikke hadde stolt på han så kunne jeg ikke vært sammen med han[;)]

Jo,jeg stoler på gubben! Han gjør til tider mye rart...Men aldri noe som går på tilliten mellom oss!
Har jo delt seng og postkasse leeeenge nå kan man si[8D] - 21 år faktisk.

Spørs hva man legger i stole på 100 %...
Jeg mener at man kan aldri vite hva fremtiden bringer, man kan aldri vite 100 % om mannen kommer til å svikte deg.
Men hvis man tenker at man kan stole på mannen så mye som man mener det er mulig å stole på et annet menneske, så blir det jo 100% da.
Jeg oppfatter det å være 100 % sikker på en person som noe annet enn å stole på noen 100 %.
Jeg mener man aldri kan være 100 % sikker på et annet menneske.

ORIGINAL: StinkiStini

Jeg stoler på han [:)]

ORIGINAL: Tøsa^^

Spørs hva man legger i stole på 100 %...
Jeg mener at man kan aldri vite hva fremtiden bringer, man kan aldri vite 100 % om mannen kommer til å svikte deg.
Men hvis man tenker at man kan stole på mannen så mye som man mener det er mulig å stole på et annet menneske, så blir det jo 100% da.
Jeg oppfatter det å være 100 % sikker på en person som noe annet enn å stole på noen 100 %.
Jeg mener man aldri kan være 100 % sikker på et annet menneske.

Jeg er tilbøyelig til å signere denne.
De gangene jeg føler at jeg ikke stoler på kjæresten min kommer det av min egen usikkerhet. Han forteller meg til stadighet hvor trygg og sikker han er på at det er meg (og mini) og livet med oss han vil ha, men noe i meg gjør at jeg tviler litt på han innimellom uansett. Det er ganske frustrerende for han, og noe jeg jobber med å overkomme.

Back
Topp