Tanketrollet
Forumet er livet
Ble litt nysgjerrig, dere som sier at dere ikke stoler på noen, selv ikke samboer eller mann; hvorfor ikke? Er ikke den mannen du velger å dele livet ditt med verdt din tillit?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bøddi Hålli
Jeg stoler på han. Men ikke 100%. Uansett hvem jeg hadde vært sammen med, og hvor bra vi hadde hatt det, så hadde jeg aldri stolt på en kjæreste mere enn 95%. Man vet aldri hva tiden bringer.
Jeg stoler på han. Men ikke 100%. Uansett hvem jeg hadde vært sammen med, og hvor bra vi hadde hatt det, så hadde jeg aldri stolt på en kjæreste mere enn 95%. Man vet aldri hva tiden bringer.
ORIGINAL: *Iwanna humpalot*
Ja jeg stoler 100% på mannen min. Han har aldri gitt meg noen grunn til å ikke stole på han..
ORIGINAL: Rada
Nei, jeg stoler ikke på han. Dette er fordi at han har bevist for meg at han ikke var til å stole på. Han har forandret seg mye og det tror jeg på. Angrer ikke på at jeg ga han en sjanse til. Jeg kommer nok aldri til å stole på han igjen, men jeg vil jo tross alt aldri stole på noen andre igjen heller..
Ingen mann vil heretter få min tillitt, noensinne, så om jeg skulle ha gått fra han så ville jeg aldri kunnet starte på nytt med noen andre heller.. Jeg er helt ferdig med nye forhold.
ORIGINAL: StinkiStini
Jeg stoler på han [:)]
ORIGINAL: Tøsa^^
Spørs hva man legger i stole på 100 %...
Jeg mener at man kan aldri vite hva fremtiden bringer, man kan aldri vite 100 % om mannen kommer til å svikte deg.
Men hvis man tenker at man kan stole på mannen så mye som man mener det er mulig å stole på et annet menneske, så blir det jo 100% da.
Jeg oppfatter det å være 100 % sikker på en person som noe annet enn å stole på noen 100 %.
Jeg mener man aldri kan være 100 % sikker på et annet menneske.