Stol til reise

Liso89

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2021
Vi skal reise til Hellas i midten av juli og kom plutselig på at det ikke er sikkert at de har babystoler til å sette på rommene. Ser for oss at vi kommer til å spise frokost og lunsj på rommet og da er det upraktisk å ha henne på fanget mens vi spiser i 2 uker.
På finn fant jeg en stol som så ganske genial ut, men kjenner jeg blir skeptisk når ingen butikker selger denne typen stoler lenger. Har noen erfaring med noe slikt? Alternativt noen andre forslag til noe som er enkelt å ta me i kofferten?
83C58E81-B512-4457-B48E-CBD45AC6382F.jpeg
 
Vi skal reise til Hellas i midten av juli og kom plutselig på at det ikke er sikkert at de har babystoler til å sette på rommene. Ser for oss at vi kommer til å spise frokost og lunsj på rommet og da er det upraktisk å ha henne på fanget mens vi spiser i 2 uker.
På finn fant jeg en stol som så ganske genial ut, men kjenner jeg blir skeptisk når ingen butikker selger denne typen stoler lenger. Har noen erfaring med noe slikt? Alternativt noen andre forslag til noe som er enkelt å ta me i kofferten?
Vis vedlegget 302350
Har brukt en slik stol på restaurant et par ganger, og de funker helt greit. Eneste er at man må passe godt på barnet, følte han kunne slenge seg ut av selen hvis han strekte/kasta seg fremover.
 
Skal finnes en type du settet rett på bordet eller henger på stolryggen. Men en enkel en fra ikea kan det være tingen? Man demonterer den jo lett, men plastikk delen tar vel litt plass
 
Vi har en liten reisetrille som vi bare bruker som stol når vi er noen plass. Vet ikke om det er aktuelt for dere, men nevner det hvertfall. :)
 
Vi kom akkurat hjem fra ferie, vi brukte reisetrille ved bordet når det ikke var babystol tilgjengelig :)
 
Vi skal reise til Hellas i midten av juli og kom plutselig på at det ikke er sikkert at de har babystoler til å sette på rommene. Ser for oss at vi kommer til å spise frokost og lunsj på rommet og da er det upraktisk å ha henne på fanget mens vi spiser i 2 uker.
På finn fant jeg en stol som så ganske genial ut, men kjenner jeg blir skeptisk når ingen butikker selger denne typen stoler lenger. Har noen erfaring med noe slikt? Alternativt noen andre forslag til noe som er enkelt å ta me i kofferten?
Vis vedlegget 302350
Jeg har en slik. Funker elt fint men best til litt større barn type neste sommer. Er i spania nå. Har tatt med ikea barnestolen. Beina puttet jeg i prampacken og selve setet i kofferten
 
Jeg har brukt flyebabyen vi har. Den kan festes på en del stoler.
Men på ferie i Italia nå brukte jeg bare vogna da vi spiste. Litt gris, men det kan vaskes.
 
Takk for tips alle sammen, endte med å leie en flyebaby i tillegg til at vi har med en vogn. Satser på at det gjør susen:)
 
God tur :)
 
Back
Topp