Stol på instinktet og takk for meg

Bluebella

Blir kjent med forumet
våknet i dag med en rar følelse. Gikk på jobb, og når kl ble 13, fikk jeg en kjempe følelse at det hadde gått galt!
Fikk en TUL time raskt på volvat, og dessverre viste det at at instinktet hadde rett

Skulle vært 10+0 i dag, men ultralydbildet viste nok Max 4-5.
ble henvist videre til sykehuset. Håper på rask innkallelse så jeg kan få det overstått.

Har iallefall lært i dag at man skal ikke kimse av en kvinnes mors-instinkt!

våknet i dag med en rar følelse. Gikk på jobb, og når kl ble 13, fikk jeg en kjempe følelse at det hadde gått galt!
Fikk en TUL time raskt på volvat, og dessverre viste det at at instinktet hadde rett

ble henvist videre til sykehuset. Håper på rask innkallelse så jeg kan få det overstått.

Neiii så leit å høre :( har du ikke blødd eller vist noe tegn heller? Uff håper du får rask innkallelse og at ting går best mulig for seg. Stor klem :(

Har også hatt rett i mamma intuisjoner og er helt enig med deg.

Men uff jeg må si at jeg skulle ønske du hadde tatt feil, for dette er jo så trist.
Ta godt vare på deg selv, også krysser jeg alt for at spiren sitter frem til mål neste gang! :Heartred

Neiii så leit å høre :( har du ikke blødd eller vist noe tegn heller? Uff håper du får rask innkallelse og at ting går best mulig for seg. Stor klem :(

:Heartred
Nei, ingen blødninger eller noen tegn. Eneste er at tidlig i uken så forsvant ømheten i puppene, men det tenkte jeg ikke noe mer over enn at jeg var jo nå kommet i uke 10, og mente å huske at det gav seg da ved sist graviditet også.

Ellers ingen tegn.. kun denne ubehagelige følelsen :(

:Heartred
Nei, ingen blødninger eller noen tegn. Eneste er at tidlig i uken så forsvant ømheten i puppene, men det tenkte jeg ikke noe mer over enn at jeg var jo nå kommet i uke 10, og mente å huske at det gav seg da ved sist graviditet også.

Ellers ingen tegn.. kun denne ubehagelige følelsen :(

Uff.., Sier litt hvor sterkt innstinktet er .. godt at du fant det ut nå, og selvom det er fryktelig vondt er det isåfall årleit at det skjedde såpass tidlig .. stor klem og håper du kommer raskt etter oss <3

Så trist å høre Håper også at du får rask innkalling. Klem

Så utrulig trist [emoji29] Håper det går bra med deg [emoji173]️

Utrolig trist:sorry:

Back
Topp