Stokkestol med newborn sett.

Luxx

Glad i forumet
Er litt nysgjerrig på om det er noen som har denne? Lurer veldig på om det i det hele tatt er nødvendig fra starten eller om det holder og vente til man skal begynne smått med fast føde. Har venner og familie som sverger at det er høyst nødvendig mens andre mener det er bortkastet så tenke og forhøre meg her inne.

Er nok ikke nødvendig helt i starten. Med nr 1 kjøpte vi ca 2mnd etter hun ble født. Veldig greit når hun kunne sitte på høyde med oss. Brukte den ikke super ofte da. Denne gangen med lillebror bruker vi den heller ikke særlig ofte. Men veldig greit feks om morgenen når jeg er alene med de to og lillebror er våken, så kan han sitte med oss. Men tok faktisk ikke setet fram før han var 3-4 uker

Er nok ikke nødvendig helt i starten. Med nr 1 kjøpte vi ca 2mnd etter hun ble født. Veldig greit når hun kunne sitte på høyde med oss. Brukte den ikke super ofte da. Denne gangen med lillebror bruker vi den heller ikke særlig ofte. Men veldig greit feks om morgenen når jeg er alene med de to og lillebror er våken, så kan han sitte med oss. Men tok faktisk ikke setet fram før han var 3-4 uker
Var den konklusjonen jeg har kommet frem til også, nå har ikke vi veldig stor plass heller så da tenker jeg at vi venter med den enn så lenge:) Takk

Vi brukte den fra vi kjøpte den når han var litt over 1 mnd. Syns det var gull verdt for plutselig kunne begge få spise varm mat. Lillegutt satt i stolen sin og var blid og fornøyd så lenge noen snakket litt med han :) regner med den blir enda mer sjekk når nestemann kommer om noen år. Da kan alle sitte rundt bordet som en familie :) sammen med bæresela er det mitt beste kjøp :)

Høres ut som vi kan vente litt uten problemer. Har et relativt lite kjøkken så pleier ikke spise der så ofte, men ting kan jo endre seg.

Vi brukte den siden dag en, og det var en av våre beste investeringer for babyperioden. Vesla har deltatt under middagen siden starten, og det var en god måte å inkludere henne i middagsrutinen vår. I tillegg til at det var veldig koselig for oss alle med "øyekontakt". Så for oss var den gull verdt fra dag 1 :)

Har ikke hatt til førstemann, han sov i vugga si mens vi spiste. Blir å ha til nestemann slik at h*n får komme opp i høyden sammen med oss når vi spiser middag.

Vi har brukt det fra han var noen uker gammel, å er gull verdt!

Jeg er kjempe glad vi hadde det :) Brukte det fra han var noen uker....

Vi også brukte vår mye fra ca 1 mnd alder på begge.

Dette har jeg tenkt en del på også... Vil jo gjerne ha med babyen når vi spiser. Så da er det vel genialt å ha dette :)

Dette har jeg tenkt en del på også... Vil jo gjerne ha med babyen når vi spiser. Så da er det vel genialt å ha dette :)
Ja, det tenkte vi også men nå har vi minimalt med plass så spiser som regel på stuen. Så i vårt tilfelle blir det nok og vente en liten stund iallefall.

Hva er forskjell mellom Stokke Tripp trapp og Stokke Steps stol? Hvilken av de er mere funksjonell og holder lenger?
Passer newborn sete for begge deler?

Til nr 1 hadde vi ikke pga plassmangel. Denne gangen har jeg kjøpt der brukt og kommer til å ta i bruk det ganske fort når vi spiser middag

Nødvendig er den absolutt ikke, vi hadde nok klart oss med vippestolen om vi ikke hadde noe annet.

Likevell er jeg veldig glad vi hadde den fra starten, fra han var bare noen uker har han brukt sitter i tripp trapp stolen når vi har spist middag noe som har ført til at vi faktisk har fått spist middagen i lag.

Back
Topp