Stokke

Har ingen erfaringer dessverre, men har kjøpt den selv nå. Den minste. Valgte den i stedet for bedside crib :)
 
Nysgjerrig på denne jeg også. Er den noe folk faktisk bruker med utvidelsene? For isåfall vil det lønne seg tenker jeg.
:anyone
 
Jeg har denne i hazy grey. Den har stått i stuen siden mini var nyfødt. Synes den er så fin :love7
Jeg er kjempefornøyd! Da minien var nyfødt brukte jeg den som dagseng og bysset ved å trille sengen frem og tilbake med foten. Veldig praktisk med hjul på, da jeg hadde ks.

Når minien så ble større satt vi i utvidelsen. Nå fungerer sengen som lekegrind nede i stuen. Jeg skal ta bort utvidelsen til lillebror kommer, slik at det blir en liten dagseng igjen. Når lillebror er ferdig med å bruke den som lekegrind, skal den inn på rommet til storebror og brukes som seng igjen.

Synes sengen er kul stående helt på gulvet med den største utvidelsen og åpning fremme. Så denne skal brukes i mange mange år og blir nok sofa i loftstuen til slutt.

På soverommet vårt har vi en standard sprinkelseng fra IKEA, funker strålende det også.
 
Takk for tilbakemeldinger. Vi blir nok å kjøpe denne i natur. Så fin :love7
 
Er den lett å trille fra rom til rom/gjennom dører? Vi har begrenset med plass, men hadde vært supert å kunne flyttet babyens sovested på dagtid
 
Er den lett å trille fra rom til rom/gjennom dører? Vi har begrenset med plass, men hadde vært supert å kunne flyttet babyens sovested på dagtid
Ja det gikk helt fint hos oss i alle fall. Jeg trillet sengen fra soverom til stue. Litt knotete over dørstokkene selvsagt, men ellers ok. Min sovebaby sov fint i gjennom det å bli flyttet på. Da sengen ble for liten og vi måtte sette i utvidelsen, ble sengen kun brukt som dagseng/lekegrind i stuen.
 
Back
Topp