Stokke vogn tilbehør

Gullis!

Elsker forumet
Noen som har kjøpt stokkevogn som også har montert kroker på? (Til poser og slikt.) usikker på om alle typer passer. Sist da jeg hadde Simo vogn, passet alle unntatt en type.

Vi har kjøpt Stokke vogna, men ikke kjøpt noen kroker enda. Den har så mye plass i bunn at jeg venter og ser om jeg får behov for kroker først. For stelldveska har egne fester :)

Har verken kjøpt kroker eller koppholder enda. Må få rotet meg til det snart. Så følger tråden om noen har noen gode, som passer :)

Jeg har alltid syntes det har vært lettere å henge poser og slikt på kroker, gjerne legge det tunge under vogna. Har sett både storksak har og tinkafu, valgets kvaler☺️ Hadde lyst på den der koppholderen også☺️

Jeg har alltid syntes det har vært lettere å henge poser og slikt på kroker, gjerne legge det tunge under vogna. Har sett både storksak har og tinkafu, valgets kvaler☺️ Hadde lyst på den der koppholderen også☺️
Har ingen vogn erfaring. Bortsett fra sovevogner når jeg jobbet i barnehage.
Er det ikke veldig lett at vogna tipper om man har alt i kroker på styret? :o man har jo gjerne stellebagen der også? :)

Har ingen vogn erfaring. Bortsett fra sovevogner når jeg jobbet i barnehage.
Er det ikke veldig lett at vogna tipper om man har alt i kroker på styret? :eek: man har jo gjerne stellebagen der også? :)

Ville jo aldri hengt noe tungt på de krokene, tenker på lette poser- en jakke-de andre barnas ting osv. Dessuten slipper man ikke styret når det henger ting der☺️

Fikk koppholder med på kjøpet. Ellers tenker jeg at kurven under vil bli brukt til diverse oppbevaring.

Back
Topp