Stokke TrippTrapp-stol :)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer på hvilke sittedeler dere har og hvor gamle barna er/var?

Har NewBorn-settet til mini på 2,5 mnd. Må snart tenke på neste del
:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Her er mini 6mnd og vi har newborn seat ennå.. Lille sitter ikke av seg selv ennå, så har ikke tenkt bytte om ennå..

Newborn kan vel brukes opp til 9 kilo? Så er jo en stund igjen til du trenger tenke på å kjøpe babyseat i stedet for :)

Februar-14 mamma <3

Har kommet over tilbud på Stokke-tilbehør, er derfor jeg lurer slik at jeg er beredt til neste gang :)

Stort hus med god lagringsplass :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi bruker newborn-setet fortsatt, hun er 5 måneder

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi bruker fortsatt newborn setet og mini er 5 mnd. Men lurer på om jeg skal kjøpe den andre delen nå, syns han sitter litt for bakoverlent når han spiser.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Vi skiftet fra newbornsetet når han var 6 mnd. Da satt han nesten selv, og nærmet seg 9 kg. Det står at seter varer til 6 mnd. Han har nå brukt neste sete i 3 uker, og sitter godt i det. Ikke så godt uten puten.

Bytta frå newborn ved ca 5 mnd trur eg. Har baby seat no. Men for øyeblikket brukar me faktisk IKEA sin høystol i staden. Der havnar mindre av maten på gulvet, sidan den har spisebrett på:-)

Vi bruker fortsatt newborn setet og mini er 5 mnd. Men lurer på om jeg skal kjøpe den andre delen nå, syns han sitter litt for bakoverlent når han spiser.

Jeg testet hos venninna mi, hodet hennes tippa forover med en gang, så det er helt uaktuelt å bytte ennå.

Jeg testet hos venninna mi, hodet hennes tippa forover med en gang, så det er helt uaktuelt å bytte ennå.

Jeg rullet et lite håndkle og stappet det mellom bøylen og magen hans. Da funket det greit:) Problemet her er at han reiser seg opp...

Back
Topp