Stokke Tripp Trapp vs Stokke Steps

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Vi har alltid hart Tripp Trapp, Steps fantes ikke si!

Nå som jeg skal flytte skal jeg kjøpe en ny stol, de to vi har er ganske nedslitt og blir igjen her. Så da lurer jeg på om noen har erfaring med Steps, om det er en vel så god stol som noe? Har du/dere erfaring med begge og anbefaler den ene fremfor den andre?

Tripp trapp er et trygt valg føler jeg, men jeg der for meg at Steps kanskje er hakket lettere å oppbevare. Føler vi snubler rundt tripptrappen relativt ofte. Men det er bare antakelse.

Takker for innspill!

B422AF34-BE01-4332-BD48-36E269A5FA36.jpeg
004AEEF5-BB9D-4DEF-905D-C230B001116E.jpeg

Kun erfaring med tripp trapp. Men tenker at Steps sin konstruksjon virker litt enklere? Tripp trappen tåler "krig" og har blitt brukt til all slags lek opp gjennom egen oppvekst iallefall. :p

Vel, har ingen erfaring med steps, men kommer til å kjøpe den etterhvert. Synes den ser litt penere ut enn Tripptrapp. Den har vi fra før.

Fordelen med Tripptrapp er jo at det er mange av dem til en ok pris brukt hvis du ikke skal kjøpe ny :)

Vi har steps og elsker alle delene ved den. Anbefales :happy:

Vi har steps, veldig fornøyd med den babydelen som også kan brukes som vippestol. Og veldig fornøyd med setet som brukes fra de kan sitte, for det har bord. Så da kan de sitte og kline, så kan man bare ta av bordet og skylle det i vasken. Meeen det man ikke tenker på før storetåa er blå er at bakbeina på den skrår utover. Det betyr at man hekter seg fast i den/sparker borti den hver gang man går forbi den. I starten føltes det ut som jeg var med i en evig lang episode av Grevinnen og Hovmesteren. Men jeg snubler ikke så ofte i den nå lenger, så er nok en vane sak :D

Vi har steps, veldig fornøyd med den babydelen som også kan brukes som vippestol. Og veldig fornøyd med setet som brukes fra de kan sitte, for det har bord. Så da kan de sitte og kline, så kan man bare ta av bordet og skylle det i vasken. Meeen det man ikke tenker på før storetåa er blå er at bakbeina på den skrår utover. Det betyr at man hekter seg fast i den/sparker borti den hver gang man går forbi den. I starten føltes det ut som jeg var med i en evig lang episode av Grevinnen og Hovmesteren. Men jeg snubler ikke så ofte i den nå lenger, så er nok en vane sak :D

Det er sånn jeg har hatt det med Tripp Trapp! :p

Kun erfaring med tripp trapp. Men tenker at Steps sin konstruksjon virker litt enklere? Tripp trappen tåler "krig" og har blitt brukt til all slags lek opp gjennom egen oppvekst iallefall. :p

Helt sant. Mer robust stol skal du lete lenge etter!

Kun prøvd tripp trapp

Back
Topp