Stokke tripp trapp stol!!!!

Domenica

Gift med forumet
Vi fikk denne til jul, og satt den opp på lørdag. Viser seg selvf at den ikke står helt beint..er ikke kjempemasse, men nok til at det irriterer skikkelig[:'(]er jo dyre stoler, og da skal de i det minste stå rett og ikke vingle!!

pratet med EA79 nå, og det er akkurat det samme hos dem..den vingler litt. Så nå lurer jeg på om det er flere som har merket seg dette? For i såfall gidder jeg ikke bytte til ny stokke stol, men til et annet merke...

vi har også denne stolen, men vi har ikke satt den opp enda..
Håper ikke det samme skjer med vår..
Liker stokke jeg, syns det er så gode barnestoler som vokser med barnet..men var jo kjempesynd at det skulle bli slikt..
Dere kan ikke klage på den da??
Å kanskje få en ny?[:)]

Jeg har en som jeg kjøpte ny til eldste jenten.. Kan ikke si jeg har merket noe til det nei.. er veldig fornøyd med stolen og føler selv vi har fått det vi har betalt for...

kanskje dere har fått B-vare?

ORIGINAL: Domenica

Vi fikk denne til jul, og satt den opp på lørdag. Viser seg selvf at den ikke står helt beint..er ikke kjempemasse, men nok til at det irriterer skikkelig[:'(]er jo dyre stoler, og da skal de i det minste stå rett og ikke vingle!!

pratet med EA79 nå, og det er akkurat det samme hos dem..den vingler litt. Så nå lurer jeg på om det er flere som har merket seg dette? For i såfall gidder jeg ikke bytte til ny stokke stol, men til et annet merke...

vi hadde samme problemet, men det viste seg at det var en filleting!! du må bare skru den litt opp igjen på alle steder, så skru den sammen igjen, litt etter litt!! Ikke noe galt med stolen din!![:)][:)]

ORIGINAL: Linn Renathe

vi hadde samme problemet, men det viste seg at det var en filleting!! du må bare skru den litt opp igjen på alle steder, så skru den sammen igjen, litt etter litt!! Ikke noe galt med stolen din!![:)][:)]

syns mannen min har skrudd frem og tilbake helt siden lørdag jeg, for å prøve å finjustere- men, funker liksom ikke noe særlig. Den står best når ryggen er ganske løst skrudd sammen, og det tar jeg jo ikke sjansen på..
De var jo på tilbud rundt juletider, så mulig det var en grunn til det..[8|]

ORIGINAL: Linn Renathe

syns mannen min har skrudd frem og tilbake helt siden lørdag jeg, for å prøve å finjustere- men, funker liksom ikke noe særlig. Den står best når ryggen er ganske løst skrudd sammen, og det tar jeg jo ikke sjansen på..
De var jo på tilbud rundt juletider, så mulig det var en grunn til det..[8|]

det var rart.. vi har to stoler, og det var det samme med dem begge. men de ble stødige da vi skrudde dem opp og sammen på nytt. men det kan hende det blir bedre hvis dere bytter om på de to ryggstøttene! det måtte vi gjøre med den første stolen. håper det ordner seg!

Vi har også en stolen ,men står heilt fint den..

Hadde stokke tripp trapp stil,solgte den pga at vi skulle ha en annen farge,hadde ingen problemer med den,kjempefin stol[:)]

det har jeg aldri hørt om.. det kan jo være et parti som ikke var helt bra.. vi har to tripptrappstoler og er strålende fornøyd... den ene er 26 år gammel...[;)]

Jeg har også den stolen, men vi har ikke skrudd den opp enda. Da skal jeg være ekstra obs på det når vi setter den sammen[:)]

Har dere begynt å bruke den til de minste? Hva tid kan vi begynne med det?

ORIGINAL: Silje1982

Jeg har også den stolen, men vi har ikke skrudd den opp enda. Da skal jeg være ekstra obs på det når vi setter den sammen[:)]

Har dere begynt å bruke den til de minste? Hva tid kan vi begynne med det?

Mie har prøvd den, men skal man ikkje vente med å bruke stol til dei sitt sjølv? Har igrunnen ikkje peiling.. synest denne stolen er kjempe god, vi har slik babypakke på den også og med den synest eg at Mie var veldig godt støtta opp:)

Det ble filtbit under ene benet her..funker det, står bra nå. Men, skal jo ikke være nødvendig med helt ny stol da spør du meg!! Men, orka ikke sitte i tlf kø på barnas hus lenger[;)]

Prøvde å sette hun oppi, men er ikke helt klar for det enda. Kjøpte nytt spisebord i helgen, og da skrudde vi opp tripp trappen i samme slengen[:)]

Back
Topp