Stokke tripp trapp sele....

avelilith

Elsker forumet
Hei, nå fikk jeg endelig min pakke med stokke tripp trapp tilbehør i posten. Det blir greit å få mini oppi den for å spise. Har jo de siste dagene nektet plent å spise i vippestolen, så måtte holde han på fanget.... slitsomt det.

Fikk montert alt helt fint, bortsett fra denne selen.... noen som vet åssen denne funker??? Har en feste til de rundt den bøylen eller ryggen? Har forresten sånn gammel versjon av de, med trebøyle. (har kanskje ikke noe å si???)

Bilder eller forklaring anyone??? Trenger seriøst hjelp!!! [:D]

du må først ta av den øverste platen hvor barnet sitter, så setter du selefestene på hver sin "stolpe" og så trer du platen på igjen! vanskelig å forklare! hadde jeg bare klart å legge inn bilder skulle jeg vist deg det i stedet! men er helt grønn på det!

Jeg har tatt bilde av min stol så du kan se hvordan selene er festet, tar bare litt tid å få bildene inn på dataen men holder på å fikse det [:)]

Håper du ser hvordan det skal være nå, ble litt mye lys på bildet. Men du må altså ta av den platen de sitter på for å få den på.

Tusen takk!!! Ja fikk ordnet det nå [:D] Enkelt når en bare vet hvordan [:D][:D][:D]

Nå fikk han grøt i nye fine stolen sin og store lille gutten min [:D]

Så bra at du fikk det til [:D]
De blir så mye større når de kommer oppi sånne høystoler [:)]

Hehe, ja sant det! Ser ut som en ordentlig stor gutt jo [:D]

Back
Topp