Stokke Tripp trapp newborn set

Babydrøm

Flørter med forumet
noen som har en anelse på hva som er forskjellen på disse to? :)

Vedlegg

• 24AAED97-E4F2-4B83-BDBD-64094FDF8EBF.png
    24AAED97-E4F2-4B83-BDBD-64094FDF8EBF.png
    483,7 KB · Visninger: 72
  • DC44B17D-8964-41DD-9697-01FB03A6324F.png
    DC44B17D-8964-41DD-9697-01FB03A6324F.png
    829,7 KB · Visninger: 77
Jeg har sett litt på den nyere stokke stolen steps. Der festes vippestolen på spisestolen som babysete. Noen som har prøvd denne kontra den tradisjonelle stokke stolen?

Jeg har sett litt på den nyere stokke stolen steps. Der festes vippestolen på spisestolen som babysete. Noen som har prøvd denne kontra den tradisjonelle stokke stolen?

Det lurer jeg også på! Og kan vippestolen da egentlig brukes av nyfødt? Trodde at vanlige vippestoler ikke ble brukt før barnet var et par mnd vertfall, men mulig jeg tar feil.

Den er super forutenom at når en begynner med mat så blir jo det gjerne litt gris og når en da skal vaske trekk står en uten både vippestol og spisestol :( Har lånt den på besøk hos en venninne og den var helt super, men personlig liker eg best vanlig Stokke tripp trapp med newborn seat og en vippestol utenom :)

Det lurer jeg også på! Og kan vippestolen da egentlig brukes av nyfødt? Trodde at vanlige vippestoler ikke ble brukt før barnet var et par mnd vertfall, men mulig jeg tar feil.
Vippestol kan brukes fra nyfødt på det nederste hakket, der de nærmest ligger flatt, men de skal ikke sove i den, kun brukes i korte perioder :)

Jeg synes new born var superpraktisk, fikk han opp på våres nivå når vi spiste middag og sånt, så ble han ikke liggende på gulvet eller vugga alene.

Vi har den øverste ihvertfall:) veldig fornøyd med den:) så her må vi gå til innkjøp av en til Stokke tripp trapp:)

Back
Topp