Stokke tripp trapp, før og etter 2003

Overraskelsen2021

Venter på en etterlengtet førstemann <3
Er det noen som vet hvordan man ser forskjell på en tripp trapp som er produsert før, og en som er produsert etter mai 2003?
Vi har fått tilbud om å få en tripp trapp av tanten min, men siden vi vil ha det setet til nyfødt, og senere det brettet/bordet, så må stolen være produsert etter mai 2003... Håper noen av dere kloke damer vet mer om dette enn jeg ;)
 
Festene er forskjellige på de nye i forhold til de gamle. Så nyfødt setet i av kan ikke brukes på de gamle stolene. Vi har ny og svigermor har gammel. Liker den nye bedre pga at bøylen er anderledes og du får hatt pute og ekstra rygg. Når hu var 6 mnd så kunne hu sitte i den nye stolen men ikke den gamle. Hu sklei liksom fremover med rumpa og goldt på å dette ut siden hu ikke greide å holde beina rolig. følger også med ekstra lenge på beina for at stolen ikke skal tippe så lett.
 
Vi må ha nye tripp trapper vi også. Vurderer å bare kjøpe nye. Noen som vet om de er billigere i Sverige?
 
Om jeg ikke husker feil ser du lettest forskjellen på om det er hull i siden til bøylen eller ei. Det er det på de gamle, men jeg mener det ikke er det på den nye. Vi har en av hver
 
Jeg har gamle tripptrapper, og tenker at jeg heller skal klare meg uten newborn setet.

Til opplysning finnes det rygger til de gamle tripp trappene også, med putetrekk til rygg og sete, slik at det skal være bedre for barnet og sitte når den kan sitte selv.
 
Jeg har gamle tripptrapper, og tenker at jeg heller skal klare meg uten newborn setet.

Til opplysning finnes det rygger til de gamle tripp trappene også, med putetrekk til rygg og sete, slik at det skal være bedre for barnet og sitte når den kan sitte selv.
Til den gamle?

Vi har en rygg og pute til, men det var til den nye (byttet ut med nytt sett senere, men også det føste settet var til den nye stolen)
Mine foreldre fikk festet det på den gamle med litt tilpassing/makt men det er ikke laget til den. Har aldri sett rygg til den gamle.

Newborn setet tror jeg at vi klarer oss uten denne gangen også, men vi får se. Mulig lille må ha egen tripptrapp uansett, for de to andre trenger sine, eller en annen høy stol. Vi spiser ved spisebordet i stua hver dag, og det er for lavt for dem med vanlige stoler.
 
Takk for svar :) jeg sendte mail til stokke i går, og fikk svar i dag. Så nå vet jeg at den jeg har fått er ny nok til å bruke setet. :)
 
Til den gamle?

Vi har en rygg og pute til, men det var til den nye (byttet ut med nytt sett senere, men også det føste settet var til den nye stolen)
Mine foreldre fikk festet det på den gamle med litt tilpassing/makt men det er ikke laget til den. Har aldri sett rygg til den gamle.

Newborn setet tror jeg at vi klarer oss uten denne gangen også, men vi får se. Mulig lille må ha egen tripptrapp uansett, for de to andre trenger sine, eller en annen høy stol. Vi spiser ved spisebordet i stua hver dag, og det er for lavt for dem med vanlige stoler.
Ja, løse rygger i plast som er veldig like de som finnes til nye.
Vi har et dusin av dem i Bhg jeg jobber, og har neste skiftet ut alle tripptrapper til nye modeller. Så de ligger liksom bare der og tar plass!
 
Back
Topp