Sommersol20 Betatt av forumet 9 Nov 2024 #1 Noen som har Stokke Trailz, og som har Voksi Carry Me eller Najell babycarrier? Skulle gjerne sett bilde av hvordan det passer oppi bagdelen.
Noen som har Stokke Trailz, og som har Voksi Carry Me eller Najell babycarrier? Skulle gjerne sett bilde av hvordan det passer oppi bagdelen.
Pion91 Forelsket i forumet Februarhjertene 2025 11 Nov 2024 #2 Sommersol20 skrev: Noen som har Stokke Trailz, og som har Voksi Carry Me eller Najell babycarrier? Skulle gjerne sett bilde av hvordan det passer oppi bagdelen. Klikk for å utvide … Har ikke selv noen «carrier» men den er liggebagen største jeg har sett av dem alle, så passer den i andre vogner, passer den garantert i trailz!
Sommersol20 skrev: Noen som har Stokke Trailz, og som har Voksi Carry Me eller Najell babycarrier? Skulle gjerne sett bilde av hvordan det passer oppi bagdelen. Klikk for å utvide … Har ikke selv noen «carrier» men den er liggebagen største jeg har sett av dem alle, så passer den i andre vogner, passer den garantert i trailz!
Sommersol20 Betatt av forumet 11 Nov 2024 #3 Pion91 skrev: Har ikke selv noen «carrier» men den er liggebagen største jeg har sett av dem alle, så passer den i andre vogner, passer den garantert i trailz! Klikk for å utvide … Aha, så bra! Da er det ikke noe stress
Pion91 skrev: Har ikke selv noen «carrier» men den er liggebagen største jeg har sett av dem alle, så passer den i andre vogner, passer den garantert i trailz! Klikk for å utvide … Aha, så bra! Da er det ikke noe stress