Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes ikke den var stor med bagdelen, vi hadde ingen utfordringer i butikkene eller noe sånt. Bytta rundt 6 mnd alder når frøkna ville opp å kikke litt merNoen som har erfaring med stokke trailz? Lurer på når man kan begynne å bruke sportsdelen? Tenker den er ganske stor til å ha med seg på butikken f.eks når man bruker bagdelen. Hvordan har dere med denne vogna gjort det?
vi har vært kjempefornøyd og gleder meg til å bruke den igjen!Åå så braSynes ikke den var stor med bagdelen, vi hadde ingen utfordringer i butikkene eller noe sånt. Bytta rundt 6 mnd alder når frøkna ville opp å kikke litt mervi har vært kjempefornøyd og gleder meg til å bruke den igjen!
Hadde så veldig lyst på den, men syns den såg så stor ut når jeg tittet på den i butikk. Men blir nok en vanesak. Veldig greit med stor kurv under 
Synes den er så stødig og veldig god, trillet mye på snøføre og grus. Likte at den var så høy og kunne ha 10 kg i kurvenÅå så braHadde så veldig lyst på den, men syns den såg så stor ut når jeg tittet på den i butikk. Men blir nok en vanesak. Veldig greit med stor kurv under
![]()
Sikkert lurt å dra i en butikk å sammenligneHvordan er Stokke i forhold til Bugaboo Fox i bagasjerommet? Vi vurderer denne, men er redd det blir lite plass i bilen.
Stokke trailz tar myyye større plass enn Bugaboo fox sammenslått i bagasjerommet. Men reis å prøv begge deler, så får du sett forskjellene med egne øynerHvordan er Stokke i forhold til Bugaboo Fox i bagasjerommet? Vi vurderer denne, men er redd det blir lite plass i bilen.
Det spørs veldig på barnet... min eldste måtte vi bytte til sittedel når baby kun var litt over 4 måneder, da tok hun selv tak i kantene å drog seg opp, og jeg turte da ikke la baby ligge uten seler i en bagdel mer. Var også veldig lang og tung så vi hadde nok måttet bytte før 6 mnd uansett. Men noen kan ligge i bagdel til de er 7-9 måneder uten problem!Noen som kan si noe om størrelsen på bagen? Tenker på vinter, 6 mnd baby med tykk pose.. blir det plass? Jeg ser at bagen tåler opp til 9 kg kroppsvekt, da er kanskje bagen utvokst rundt 6 mnd?
Mange spørsmål![]()
Vi hadde ikke noe problem med å få plass og frøkna veide rundt 9 kg ved 6 måneder da var det naturlig å bytte uansett siden hun ville opp å se. Og sittedelen opplevde vi heller ikke som liten, bytta likevel til en lettere trille rundt ettårsalderen siden vi ikke hadde behov for den store vogna daNoen som kan si noe om størrelsen på bagen? Tenker på vinter, 6 mnd baby med tykk pose.. blir det plass? Jeg ser at bagen tåler opp til 9 kg kroppsvekt, da er kanskje bagen utvokst rundt 6 mnd?
Mange spørsmål![]()

Stokke trailz tar myyye større plass enn Bugaboo fox sammenslått i bagasjerommet. Men reis å prøv begge deler, så får du sett forskjellene med egne øyner![]()
Min mann er også to meterJa var det jeg trodde. Mannen min er 2 meter, så det er derfor vi har tenkt at denne passer bedre for oss. Men liten bil vil sikkert gjøre det vanskelig. Får prøve å slå den sammen i butikken![]()
Takk for tips! Skal definitivt sjekke det utMin mann er også to metermen vi har bugaboo buffalo og babyjogger city elite. Bagdelen på city elite er kjempehøy så det var genialt når baby var så liten.