Stokke trailz

Mtb20

Andre møte med forumet
Noen som har erfaring med stokke trailz? Lurer på når man kan begynne å bruke sportsdelen? Tenker den er ganske stor til å ha med seg på butikken f.eks når man bruker bagdelen. Hvordan har dere med denne vogna gjort det?

Noen som har erfaring med stokke trailz? Lurer på når man kan begynne å bruke sportsdelen? Tenker den er ganske stor til å ha med seg på butikken f.eks når man bruker bagdelen. Hvordan har dere med denne vogna gjort det?
Synes ikke den var stor med bagdelen, vi hadde ingen utfordringer i butikkene eller noe sånt. Bytta rundt 6 mnd alder når frøkna ville opp å kikke litt mer:happy: vi har vært kjempefornøyd og gleder meg til å bruke den igjen!

Synes ikke den var stor med bagdelen, vi hadde ingen utfordringer i butikkene eller noe sånt. Bytta rundt 6 mnd alder når frøkna ville opp å kikke litt mer:happy: vi har vært kjempefornøyd og gleder meg til å bruke den igjen!
Åå så bra :happy: Hadde så veldig lyst på den, men syns den såg så stor ut når jeg tittet på den i butikk. Men blir nok en vanesak. Veldig greit med stor kurv under :happy:

Åå så bra :happy: Hadde så veldig lyst på den, men syns den såg så stor ut når jeg tittet på den i butikk. Men blir nok en vanesak. Veldig greit med stor kurv under :happy:
Synes den er så stødig og veldig god, trillet mye på snøføre og grus. Likte at den var så høy og kunne ha 10 kg i kurven :D

Hvordan er Stokke i forhold til Bugaboo Fox i bagasjerommet? Vi vurderer denne, men er redd det blir lite plass i bilen.

Hvordan er Stokke i forhold til Bugaboo Fox i bagasjerommet? Vi vurderer denne, men er redd det blir lite plass i bilen.
Stokke trailz tar myyye større plass enn Bugaboo fox sammenslått i bagasjerommet. Men reis å prøv begge deler, så får du sett forskjellene med egne øyner :-)

Noen som kan si noe om størrelsen på bagen? Tenker på vinter, 6 mnd baby med tykk pose.. blir det plass? Jeg ser at bagen tåler opp til 9 kg kroppsvekt, da er kanskje bagen utvokst rundt 6 mnd?
Mange spørsmål :D

Noen som kan si noe om størrelsen på bagen? Tenker på vinter, 6 mnd baby med tykk pose.. blir det plass? Jeg ser at bagen tåler opp til 9 kg kroppsvekt, da er kanskje bagen utvokst rundt 6 mnd?
Det spørs veldig på barnet... min eldste måtte vi bytte til sittedel når baby kun var litt over 4 måneder, da tok hun selv tak i kantene å drog seg opp, og jeg turte da ikke la baby ligge uten seler i en bagdel mer. Var også veldig lang og tung så vi hadde nok måttet bytte før 6 mnd uansett. Men noen kan ligge i bagdel til de er 7-9 måneder uten problem!

stokke baggen er stor utvendig, men mener den har helt standard mål innvendig. Sjekk innvendige mål på de ulike bagdelene, er det som betyr noe :-) MEN når det er sagt så skal du bare bruke bagdelen i noen måneder, mens sportsdelen skal du bruke i mange år. Det viktigste er derfor at du er fornøyd med sportsdelen. Der er Stokke trailz sin sportsdel kjempeliten. For mange er den utvokst allerede ved 2 år. For noen varer den ut vognperioden.

Vi hadde ikke noe problem med å få plass og frøkna veide rundt 9 kg ved 6 måneder da var det naturlig å bytte uansett siden hun ville opp å se. Og sittedelen opplevde vi heller ikke som liten, bytta likevel til en lettere trille rundt ettårsalderen siden vi ikke hadde behov for den store vogna da :happy:

Stokke trailz tar myyye større plass enn Bugaboo fox sammenslått i bagasjerommet. Men reis å prøv begge deler, så får du sett forskjellene med egne øyner :)

Ja var det jeg trodde. Mannen min er 2 meter, så det er derfor vi har tenkt at denne passer bedre for oss. Men liten bil vil sikkert gjøre det vanskelig. Får prøve å slå den sammen i butikken:)

Ja var det jeg trodde. Mannen min er 2 meter, så det er derfor vi har tenkt at denne passer bedre for oss. Men liten bil vil sikkert gjøre det vanskelig. Får prøve å slå den sammen i butikken:)
Min mann er også to meter :-) men vi har bugaboo buffalo og babyjogger city elite. Bagdelen på city elite er kjempehøy så det var genialt når baby var så liten.

Back
Topp