Stokke Trailz

Surrehuet

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
Flere som tenker på å kjøpe Stokke Trailz?
Og dere som ikke gjør det, hvorfor ikke? :joyful:

Vet dere om det kommer noen ny modell av den i år, eller er det 2019 modellen som er ute?
Er ikke helt oppdatert på dette, men hørte et sted at det var om sommeren de kommer nye vogn modeller?

Vet dere om det kommer noen ny modell av den i år, eller er det 2019 modellen som er ute?
Er ikke helt oppdatert på dette, men hørte et sted at det var om sommeren de kommer nye vogn modeller?
Sniker fra desember, men sånn jeg skjønte det kommer det en ny modell i august trur jeg. De rådet til å vente til å kjøpe da, for da kom de andre på tilbud ofte.

Syns den er superlekker, men for stor i bilen :) men finest av alle å se på syns jeg!

Liker at den er høy, men jeg syns ikke sportsdelen er så fin, syns den ser litt rar ut.
Vi prøvetrillet en for 3,5 år siden, da vi var på vognjakt. Syns ikke den var så god å trille, syns den var litt raklete..

Underdelen blir for stor for både bilen og gangen vår, men liker at den er høy.

Ikke god å trille i mye snø. Er du lav av vekst så er den vanskelig å se over.

Jeg er bare 163 cm. Når jeg prøvde en når jeg var gravid med førstemann syntes jeg den virket så høy. Jeg syntes den funka fint på kjøpesenter, men ellers dårlig. Litt lite støtdemping. Fikk litt handlevogn følelse. Likte baggen, Men sportsdelen så mer ut som et sete i mitt syn. Syntes sportsdelene på feks bugaboo og emmaljunga så mer behagelig ut og mer "innpakka . Så endte med emmaljunga og har aldri angret :)

Men alle sin smak er jo forskjellig. Mange elsker stokke trailz. Jeg tror det er viktig å velge vogn ut fra hvilken man føler vil passe bra for seg og gir en god magefølelse :happy:

For vår del er trilleegenskaper viktig, og at den er brukanes til alle slags formål, fra skog til kjøpesenter. Da kommer ikke denne øverst etter min mening, vi har valgt Babyjogger City Elite, som har flest av de tingene jeg er ute etter. Ellers hadde kanskje valget blitt en Bugaboo (hatt det før også).

Vi så på den, men da emmaljunga slapp nxt90 var vi solgt. Hadde de ikke kommet med nxt90 hadde det nok blitt trailz på oss..
Litt mer tilbehør, enklere å få tak i(lokal forhandler på E, S sin forhandler la ned her)

Vi så på den, men da emmaljunga slapp nxt90 var vi solgt. Hadde de ikke kommet med nxt90 hadde det nok blitt trailz på oss..
Litt mer tilbehør, enklere å få tak i(lokal forhandler på E, S sin forhandler la ned her)
Jeg så på de, men syns de virket så lave? Og trangt om plassen under til å oppbevare ting?

Jeg så på de, men syns de virket så lave? Og trangt om plassen under til å oppbevare ting?
De er mye høyere enn mange andre :p det er en av de største til emmaljunga. Vi er ikke sykt høye heller
Plassen under synes jeg er ok, får mer dit enn man tror, skal jo ikke putte hele ungen dit :hilarious:

Trailz er råfin. Men for min del stopper fristelsen der egentlig. Bagen ser mye større ut enn andre vogner men er ikke det, er tykk ramme bare. Og rare håndtak på baggen. Understellet føles litt raklete som nevnt over, og jeg vet mange erfarer at understellet blir knirkete etterhvert. Ellers er den ok å kjøre, men ikke kjempebra på ulendt terreng eller i snø sammenlignet med andre. Den tar stor plass ift mange andre. Hvis man er veldig høy skjønner jeg at noen syns trailzen er digg. Pluss for stor kurv under.

Back
Topp