Stokke trailz

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hvordan er denne på snøen? Og is klumper... jeg ser for meg at den «hopper» veldig mye - men har bare sett Stokke cruzi så derfor jeg har det inntrykket.. Dere med Stokke trailz er dere SUPER fornøyd?

Hvordan er denne på snøen? Og is klumper... jeg ser for meg at den «hopper» veldig mye - men har bare sett Stokke cruzi så derfor jeg har det inntrykket.. Dere med Stokke trailz er dere SUPER fornøyd?

Har en venninne som kjøpte Stokke Trailz til sin første nå nettopp, og hun sier at vogna er fin men den passer best på asfalt og kjøpesenter. De har kjøpt en annen (brukt) vogn til skogsturer.. men jeg har ingen førstehåndserfaring med denne vogna, altså [emoji4]

Har en venninne som kjøpte Stokke Trailz til sin første nå nettopp, og hun sier at vogna er fin men den passer best på asfalt og kjøpesenter. De har kjøpt en annen (brukt) vogn til skogsturer.. men jeg har ingen førstehåndserfaring med denne vogna, altså [emoji4]

Åja, henne kjøpte den med lufthjul? Vet at stille cruzi er ment for sånn og blir kaldt for en shopping vogn siden den passer best til sentre og ren asfalt pga null dempere osv... Men aldri hørt om det ang med lufthjul Hmm..

Vi har stokke trailz med lufthjul og er kjempefornøyde, har funket helt utmerket til vår bruk (bor nord i nordland så litt snø er det om vinteren). Har aldri vurdert å kjøpe en annen vogn eller bytte den ut, men har heller aldri hatt noe annen vogn så har liksom ikke noe å sammenligne med heller[emoji12]
Har en venninne som hadde crusi og forstod at den er mye simplere og skrallete i hjulene (tro om det er de samme hjulene man nå kan velge mellom til trailz?...)

Har en venninne som har trailz (med lufthjul), og eeeeelsker den. Vi bor på landet, så fremkommelighet er viktig - dette blir min vogn også :-) men selvsagt med lufthjul.. hadde jeg ønsket plasthjul/"byvogn" tror jeg at jeg hadde gått for Bugaboo Fox :-)

Vi har stokke trailz med lufthjul og er kjempefornøyde, har funket helt utmerket til vår bruk (bor nord i nordland så litt snø er det om vinteren). Har aldri vurdert å kjøpe en annen vogn eller bytte den ut, men har heller aldri hatt noe annen vogn så har liksom ikke noe å sammenligne med heller[emoji12]
Har en venninne som hadde crusi og forstod at den er mye simplere og skrallete i hjulene (tro om det er de samme hjulene man nå kan velge mellom til trailz?...)

Ikke sant! Er den med lufthjul jeg personlig liker selv. Veninnen min ELSKER den, og henne er veldig som meg alltid har lissom Emmaljunga mondial duo gått først - men nå er trailz med lufthjul #1 så da tenker jeg at jeg veldig gjerne vil gå for den. Jeg er 163 høy, trooor du den blir for høy for meg? Haha..

Har en venninne som har trailz (med lufthjul), og eeeeelsker den. Vi bor på landet, så fremkommelighet er viktig - dette blir min vogn også :) men selvsagt med lufthjul.. hadde jeg ønsket plasthjul/"byvogn" tror jeg at jeg hadde gått for Bugaboo Fox :)

Så herlig! Jeg tenker selv å gå for den, eneste jeg er redd for er høyden... Jeg er bare 163 høy... Jeg ønsker ikke plasthjul da jeg syntes det ser litt ille ut å kjøre på snø og is og ikke minst grus..

Har fått prøvd ut den med luftjul i terreng,grus ,asfalt :) har Simo kombi å recaro citylifte å sammenligne med å jeg er meget fornøyd med stokke :)

Ikke sant! Er den med lufthjul jeg personlig liker selv. Veninnen min ELSKER den, og henne er veldig som meg alltid har lissom Emmaljunga mondial duo gått først - men nå er trailz med lufthjul #1 så da tenker jeg at jeg veldig gjerne vil gå for den. Jeg er 163 høy, trooor du den blir for høy for meg? Haha..

Jeg er 173 og har håndtaket på en av de øverste hakkene, så tror absolutt ikke den blir for høy for deg nei...og man må fortsatt bøye seg litt for å hente opp babyen, bare litt mindre bøy enn andre vogner[emoji4] Men om du kjenner noen som har den får du høre om du kan prøvetrille litt, vi er hvertfall (som sagt) veldig fornøyde[emoji16][emoji1319] (mannen på 185cm har heller ingen ting å utsette på den)

Elsker min Stokke trailz! Den er enkelt å bruke, baby ligger høyt (evt sitter høyt i sittedelen), den har god kvalitet og kan enkelt justeres til både meg (1.63) og mannen (1.89). Bor langt nord i landet og snø har ikke vært noe problem. Har en TFK i barnehagen og den er mye mer komplisert og styr med...

Åja, henne kjøpte den med lufthjul? Vet at stille cruzi er ment for sånn og blir kaldt for en shopping vogn siden den passer best til sentre og ren asfalt pga null dempere osv... Men aldri hørt om det ang med lufthjul Hmm..

Mener det var lufthjul ja [emoji4]
Men jeg har aldri prøvd vogna, og det er jo såklart litt smak og behag... [emoji2]

Back
Topp