Stokke trailz

RemaFrue

Gift med forumet
Septemberhjertene 2018
Oktoberfruene 2018
Noen her som har/har hatt Stokke Trailz og vil dele erfaringer? Var med en venninne i går å så på barnevogn da hun har termin om noen mnd, begge to forelsket seg i Stokke Trailz, men vi vil gjerne høre andre sin mening. Vi bor litt ute på landet, så en robust vogn er ett pluss og at den er lett fremkommelig i snø etc.

Har Stokke trailz, og vi er kjempefornøyd! Kommer frem over alt ;) det eneste minuset med den er mulighetene for solskjerming - spesielt i sportsdelen når den er lagt helt ned. Vi har paraply til den, men er liksom litt klønete å trille med den i ulendt terreng og gjerne med litt vind.

Edit: glemte å skrive at vogna er høy (som passer oss fordi vi er høye) og både bag og sportsdel passer laaange babyer (som vår er) :)

Last edited:
Synes den ser kjempefin og romslig ut, men fikk høre på Babyshop at Buffalo var bedre å trille i ulendt terreng (men den forsvant jo dessverre...).

Jeg hadde Stokke Trailz før jeg nettopp gikk over til Bugaboo buffalo til sønnen min på snart 14 mnd. Stokke trailz har mye bedre trillekomfort. Bugaboo kan ikke måle seg en gang, MEN Stokke trailz sin sportsdel er så sykt liten og upraktisk. Den begynte å bli liten og trang denne vinteren med vinterpose i. Sønnen min satt altfor sammenklemt. Solskjermen er for kort, og det er altfor klønete med parasollen. Det var ofte jeg ikke så hvor jeg trillet pga parasollen

Hadde de bare ordnet lenger solskjerm og bedre sportsdel så hadde den vogna vært helt knall:)

Et vennepar har måttet reklamere på den 3 ganger på 1 år, og den knirker som et h***, så vi skal ihvertfall styre langt unna. Mulig de har vært veldig uheldige da. Den føles veldig stiv med dårlig demping sammenlignet med andre vogner vi har testet. Bor også på landet og er avhengig av å kunne trille på variabelt terreng.

Et vennepar har måttet reklamere på den 3 ganger på 1 år, og den knirker som et h***, så vi skal ihvertfall styre langt unna. Mulig de har vært veldig uheldige da. Den føles veldig stiv med dårlig demping sammenlignet med andre vogner vi har testet. Bor også på landet og er avhengig av å kunne trille på variabelt terreng.

Da må de ha vært uheldige..! Vi har hatt med vogna vår i norsk skog og mark OG på øyhopping i Hellas! Trillet lett over brostein, opp trapper på Santorini og fungerte utmerket på stranda - ikke noe knirk

For meg er det for mye plastikk. Sverger heller til emmaljunga duo/city cross/viking.

Back
Topp