Stokke trailz

Forvirret førstegangsmor

Andre møte med forumet
God kveld!
Jeg har hørt mange blandede meninger om Stokke trailz, og lurer på om dere med den vogna kan svare meg på noen spørsmål? :happy:
1) Tar vogna mye plass sammenlagt?
2) Er den veldig stor?
3) Er den tungvint eller upraktisk?
4) Vil dere anbefale den?
Har hørt veldig mye negativt plassmessig om den.
På forhånd, takk for svar xsmile3
 
1. Må være litt størrelse på bagasjerommet ja, men jeg får plass i min lille bil.
2. Nei, men den er høy og god. Får god kontakt med barnet, uten å må bøye seg. Greit når baby skal ned/opp også. Men er du lav kan den kanskje virke litt stor ja.
3. Nei.
4. Absolutt! Kommer fram på all slags føre :)

Men om du er usikker, så får du prøve den på barnas hus iallefall. Fikk den med oss slik at vi fikk sett at den passet i bilen :)
 
God kveld!
Jeg har hørt mange blandede meninger om Stokke trailz, og lurer på om dere med den vogna kan svare meg på noen spørsmål? :happy:
1) Tar vogna mye plass sammenlagt?
2) Er den veldig stor?
3) Er den tungvint eller upraktisk?
4) Vil dere anbefale den?
Har hørt veldig mye negativt plassmessig om den.
På forhånd, takk for svar xsmile3

1) Tar litt plass, men jeg har ikke verdens største bagasjerom i bilen min da. Får med en koffert og diverse stæsj i tillegg om jeg pakker godt.
2) synes ikke den er så stor. Jeg er 163 cm høy og synes den er helt perfekt i høyde for meg. Er god plass i bagen til vinterpose, og frøkna mi på 67 cm har ikke vokst ut av den selv med lengste voksiposen oppi.
3) synes den er veldig praktisk, særlig sportsdelen. Den kan brukes som stol på feks kafé o.l.
Masse plass i understellet, får fint tre stappfulle handleposer i den.
4) vil absolutt anbefale den!!!
 
1) Tar litt plass, men jeg har ikke verdens største bagasjerom i bilen min da. Får med en koffert og diverse stæsj i tillegg om jeg pakker godt.
2) synes ikke den er så stor. Jeg er 163 cm høy og synes den er helt perfekt i høyde for meg. Er god plass i bagen til vinterpose, og frøkna mi på 67 cm har ikke vokst ut av den selv med lengste voksiposen oppi.
3) synes den er veldig praktisk, særlig sportsdelen. Den kan brukes som stol på feks kafé o.l.
Masse plass i understellet, får fint tre stappfulle handleposer i den.
4) vil absolutt anbefale den!!!
Tusen takk for svar!
 
1. Må være litt størrelse på bagasjerommet ja, men jeg får plass i min lille bil.
2. Nei, men den er høy og god. Får god kontakt med barnet, uten å må bøye seg. Greit når baby skal ned/opp også. Men er du lav kan den kanskje virke litt stor ja.
3. Nei.
4. Absolutt! Kommer fram på all slags føre :)

Men om du er usikker, så får du prøve den på barnas hus iallefall. Fikk den med oss slik at vi fikk sett at den passet i bilen :)
Tusen takk!
 
Jeg ble kjempeskuffa over vogna jeg da..

Synes den tar enormt med plass i bilen, jeg synes den føles ustødig pga høyden, den knirker noe forferdelig i understellet og jeg synes ikke den er spesielt brukandes utenom asfalt/jevnt underlag. Lun og god babybag da [emoji4]
 
Syns det var ei skikkelig drittvogn, stor og klumpete, alt for høy, og har lik trillekomfort som en rullator[emoji57] ikke verdt den lille formuen den koster etter min mening.
 
Back
Topp