Stokke trailz

Mamma13og17

Blir kjent med forumet
Noen som har kjøpt eller skal kjøpe stokke trailz? Eventuelt har noen erfaring med den? Har så lyst på denne vogna men har begynt å tvile litt i og med at det ikke er noe ordentlig varmt stormtrekk til den når sittedelen skal brukes? Eller finnes det?

Vi har kjøpt den [emoji4]
Nevøen min har denne, så jeg har trillet han mye rundt og fått føle på hvordan jeg synes den er. Er veldig fornøyd med den! Barnet sitter høyt og har god oversikt. Lett å trille, elsker de svingbare hjulene foran, god demping og fin å "vugge" på. Også lett å slå sammen. Har ikke testet ut stormtrekket, men det finnes jo!

Du kan vel enten kjøpe winter-kit til vognen ellers så er det vel gjerne et av disse allround stormtrekkene som kan passe? [emoji4]

Jeg kjøpte et tinkafu regntrekk, og syns det fungerte bedre enn det som følger med. Likte veldig godt vogna og syns den fungerte bra selv om vi bor litt værhardt til.

Synes disse trekkene som er laget for alle vogner virker litt i det tynneste laget. Synes også det er litt dumt å betale 2500kr ekstra for vinter kit til vogna, er den liksom ikke varm nok som den er? Har jo lammeskinn, vognpose og alt sånt fra før, så er jo bare trekk jeg føler som mangler. Blir litt kaldt i nord at det skal være helt åpent.

Back
Topp