Stokke Trailz

Camilla I

Glad i forumet
Jeg bruker Stokke Trailz og det er på tide å bytte fra bag til barnevognsete, sittedelen altså. Det går mot høst og vinter og jeg syns at sittedelen er for åpen. Jeg kjøpte bilstolpose med syntetisk fylling som ble lite brukt i bagen, men den posen blir mest sannsynlig kald for sittedelen.
Hva er deres erfaring med sittedelen Stokke Trailz på kald halvårstid og ellers generell?

De jeg kjenner som har den vogna har bytta vogn når de har gått fra bag til sportsdel... Den er jo så åpen :( og ikke noe sovevogn heller...

Edit: ser du skriver om trailz, jeg har kunn erfaring med crusi, men det er vel samme sportsdelen?

De jeg kjenner som har den vogna har bytta vogn når de har gått fra bag til sportsdel... Den er jo så åpen :( og ikke noe sovevogn heller...

Edit: ser du skriver om trailz, jeg har kunn erfaring med crusi, men det er vel samme sportsdelen?
Ikke sovevogn? Oi! Det er veldig aktuelt for meg med å kunne bruke den som sovevogn! Takk for informasjon!

Ikke sovevogn? Oi! Det er veldig aktuelt for meg med å kunne bruke den som sovevogn! Takk for informasjon!

Nå skal det sies at vi tenker mye forskjellig ang sovevogn da ;) jeg er en sånn ikkeergonomisk emmaljunga type... Liker at ungen kan sove flatt og ha det lunt og godt ;)

Det vil jeg og! Bruker du sittedelen nå? Evt hvilken?)

Jeg har ikke trailz eller crusi, men har 2 venniner som har prøvd den og begge bytta når de måtte over på sportsdel...

Jeg har flere vogner. Men den som brukes som soving nå er enmaljunga mondial... Har fortsatt bagdelen men har prøvd sportsdelen og den er super. Hadde edge til storesøster og den var super sovevogn i barnehagen ;)

Vi kjøpte summerkit til å ha på sommeren, og tenker å kjøpe winter KIT til vinteren. Begge disse skjermer for åpningen og gjør den lun og god. Ikke falt meg inn å bytte. Elsker å ha mini så høyt oppe og vendt mot meg. Merker det spesielt godt nå når han nærmer seg året og har begynt å kommunisere mer med oss. Han sover godt i vogna også. Har en annen sovevogn i bhg, men det hadde vi hatt uansett.

Vi har Stokke trailz og er veldig fornøyd med sportsdelen. Jenta vår sover godt og lenge i den. Vi bruker vognpose om vinteren og lille er god og varm i den. Kalesjen er stor og beskytter godt. Sportsdelen er også super på kafeer og besøk etc da den kan brukes som en høystol. Hadde aldri byttet vogn ;)

Vi har Stokke trailz og er veldig fornøyd med sportsdelen. Jenta vår sover godt og lenge i den. Vi bruker vognpose om vinteren og lille er god og varm i den. Kalesjen er stor og beskytter godt. Sportsdelen er også super på kafeer og besøk etc da den kan brukes som en høystol. Hadde aldri byttet vogn ;)
Hva slags vognpose bruker du?

Back
Topp