Stokke trailz

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Til dere som vurderer Stokke trailz vognen, har sportsdelen full liggestilling? og hvør høy er ryggen. Har prøvd å sett litt på nett men virker ikke som det er full liggestilling. Spør da jeg syns vognen er fin, men vil ikke kjøpe den om den ikke har full liggestilling da jeg ikke orker 2 vogner når mini skal sove i barnehagen.

Har lyst å selge TFKen min pga liten kurv under, men blir å beholde denne om jeg ikke finner et bedre alternativ.

Den har kjempefin liggestilling, men ikke flat sånn som i TFK. Så de ligger omtrent like langt nede med hodet, men med bøy i knærne. Sportsdelen er ganske mye mindre enn TFK sin da! Men du kan vel kanskje kjøpe en gammel emmaljunga eller simo til soving i bhg? De pleier ikke koste mye brukt ;)

Takk for svar. Må tenke litt på det der. Vognen ser veldig bra ut, men vet ikke om jeg syns det er litt åflott med to vogner. Samt jeg har en hjemme som må overtales ;)

Vi har crusi, den er veldig lik trailz. Liggestillingen er veldig bra, og vi har brukt vogna som sovevogn mange ganger :-)

Back
Topp