Nok en tråd om vogn
Det er stort sett Stokke Trailz og Enmalj. NXT 90 som selges brukt her i området. Så spørsmålet er hva som er beste valg for oss, og om det er noe vi bør tenke på ift. årsmodeller/tilvalg på disse?
Vi har en Babyjogger city elite som vi er fornøyd med, som vi vil bruke når barnet er litt større, så det vi er ute etter er en grei vogn frem til hen er klar for å sitte fremover. Vi har termin nå i april, så det blir nok liggedel frem til kulden kommer.
Vi er ca. 1.70, og ønsker oss en vogn som tåler litt terreng. For min del bør den være enkel å slå sammen slik at jeg kan farte litt, det er kjedelig å trille mye her i nærområdet
Vi har to biler med litt ulik plass i bagasjerom, så det er ikke et hardt krav at vognen tar minimalt med plass.
Takker for innspill
Det er stort sett Stokke Trailz og Enmalj. NXT 90 som selges brukt her i området. Så spørsmålet er hva som er beste valg for oss, og om det er noe vi bør tenke på ift. årsmodeller/tilvalg på disse?Vi har en Babyjogger city elite som vi er fornøyd med, som vi vil bruke når barnet er litt større, så det vi er ute etter er en grei vogn frem til hen er klar for å sitte fremover. Vi har termin nå i april, så det blir nok liggedel frem til kulden kommer.
Vi er ca. 1.70, og ønsker oss en vogn som tåler litt terreng. For min del bør den være enkel å slå sammen slik at jeg kan farte litt, det er kjedelig å trille mye her i nærområdet
Takker for innspill