Stokke Trailz vognen

Synne89

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg har forelsket meg i stokke trailz. Vognen virker god, mange funksjoner med under stellet og bagen som jeg liker. Men jeg liker ikke sportsdelen av vognen. Syns deler med rumpen og beina virker kort og beina vil single en del ser det ut som pga lite støtte.

Er det noen som har erfaring med vognen?

Ikke personlig erfaring men ei god venninne av meg har den og er ikke fornøyd med sportsdelen. Den er veldig liten og hun må kjøpe ny vogn til barnehagestart som gutten kan ligge å sove i da han er veldig lang mn bare 10 mnd gammel

Har også fallt for Trailz og kommer nok til å kjøe den :)
Pratet med et par som hadde begynt å bruke sittedelen, og de var bare fornøyd, datteren deres trivdes veldig godt i vognen :)

Ei venninne kjøpte denne da sønnen var rundt 5 mnd, og brukte da sportsdelen direkte. Hun er veldig fornøyd, og jeg syns også han satt fint (15 mnd). Eneste er at jeg har mine tvil om at den er stor nok når han bikker 2-2 1/2 men da gidder dog ikke han å sitte der ;) De har en emmaljunga city cross i barnehagen som fungerte som første vogn med bag

Fetteren min har vognen til gutten deres så tenkte å høre emd de som de var fornøyd, men er ikke helt offentlig enda så venter litt med å spørre enda

Jeg ELSKER Stokke sine spotsdeler. Hadde Stokke Xplory men solgte den pga vogn dilla.. Angrer sååå!! Savner virkelig sportsdelen. Å har så lyst å få tak på en Xplory, trailz eller cruise. Men prisen er svimlende med en mann uten jobb å meg i nav systemet.

Back
Topp