Stokke Trailz, vinglete hjul?

Tøttis

Betatt av forumet
Kom idag over en brukt Stokke Trailz, og dro for å se på den. Kjempefint brukt og ikke noen flekker og skraper...

Men jeg reagerte på at hjulene føltes veldig «vinglete» i motsetning til de Stokkevognene jeg har testet i butikk. Jeg bemerket dette til paret som solgte, men ettersom de snakket dårlig norsk og engelsk, trodde de jeg siktet muligheten for å låse hjulene. Men de var like vinglete i låst posisjon. Er dette noe problem som går igjen på Trailz?

Jeg turte ikke å kjøpe den aktuelle vognen ettersom den var kjøpt i Litauen, og de ikke hadde noen kvittering. Men greit å vite dersom vi går for en annen brukt vogn...

Jeg har ikke opplevd at hjulene har vært spesielt vinglete. De vil jo vingle noe siden de er svingbare og hjulene kan noen ganger stille seg på tvers, men føler ikke at de er noe mer vinglete enn hjulene på emmaljunga som jeg har nå.
Selv om man låser hjulene vil man kunne svinge noe på de (de blir ikke helt stive).

Aldri opplevd med vår Trailz vogn. Vi har bare prøvekjørt vår enda, ikke gått lange turer. Vi kjøpte den brukt, den er fra 2015 - men hjulene vingler ikke.

Back
Topp