Stokke trailz sportsdel

Bluedabadi

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Noen som har denne vognen og vet om risarosa vognposen passer i sportsdelen,eller blir den for stor?Eller hvilken pose har dere som passer? Og hvor gammel "bør" barnet være før man bytter til sportsdelen?

Kan ikke svare ang pose. Men den er som andre spoetdeler anbefalt fra et halvt år, ikke før. Og inntil ungen kan sitte, i så tilbakelent stilling som mulig

Jeg har foreløpig stokke sin egen dunpose. Sportsdelen kan man bytte til tidligere pga en babypute som er i den. Vi byttet da lille var fem mnd og ville opp å se :)

Jeg har stokke trailz og vi byttet til sportsdelen når jr var 5mnd! Har voksi urban oppi med lammeskinn inni posen. Gutten min elsker plutselig å trille, får se mye og sover samtidig godt i den:) Har også hatt Stokke sin egen dunpose oppi, men nå er han for lang til den :)

Byttet når mini var 5mnd. I andre land feks England er setedelen godkjent fra fødselen av da puten som er inne visstnok skal sørge for bra liggestilling. Her i Norge anbefales det ikke at man tar den i bruk før 6mnd. Så hver enkelt får ta vurderingen selv. Jeg byttet når mini ble utålmodig av å ligge i beggen og ville opp å se. Han elsker å komme opp i høyden i sittestilling og han sover godt i den.

Har Easygrow grandma i den og det fungerer fint. Ikke for stor for vogna, men den glir litt ned innimellom, men ikke nok til at jeg har byttet pose ;) Har en voksipose jeg tenkte å prøve, men synes ikke de posene er særlig fine så jeg tviholder på Grandma foreløbig :D

Junior var 6 mnd når jeg byttet til sportsdelen. Vet mange bytter før,pga nysgjerrige babyer. Er flere puter oppi sportsdelen,som man tar ut,etterhvert som babyen vokser. Da junior ikke har sittet selv,før nylig...har jeg hatt alle puten helt fram til for noen dager siden,og han har hatt mer ligge stilling og strekt rygg,enn sittende sove stilling. Har easygrow nature og lammeskinn nedi...og han sitter og sover som en konge nedi der

Back
Topp