Stokke trailz lignende vogn

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Hei!
Har forelsket meg heeeelt i Stokke Trailz og hadde tenkt til å kjøpe den etterhvert, men nå har vi fått tilbud om å kjøpe en bil som jeg må slå til på :p Har en kassebil som er perfekt til hundene, ikke så mye ungen og en gammel vrak av en bil, så da kan vi beholde kassebilen og selge den andre! Er perfekt!
Uansett, jeg får dekket noe til vognkjøp av mine foreldre, men akkurat hvor mye vet jeg ikke.
Har det meste andre i hus, utenom seng og andre småplukk.

Men over til saken! Jeg tenkte da å vurdere andre billigere alternativer enn Stokke vognen så jeg kanskje er litt fornuftig! :p Kanskje finne en lite brukt emmaljunga feks på Finn. Får se!
Men, hva er det beste alternativet til en som "elsker" alt med Stokke vognen?
Jeg vil ha 4 hjul, bruker den på ulendt terreng (men kommer nok ikke til å ta den med i tykkeste skauen, der har jeg andre "midler"), liker veldig veldig godt tanken på å ha sportsdelen vendt mot meg.
Jeg liker godt utseende med bagdelen, men syntes ofte sportsdelen er så stygg ;) Hehe
 
Hva med bugaboo buaffalo. Føler de er veldig like. Men også denne koster en del. Betalte selv 10600kr. Men ser mange selger bugaboo vogner på finn så får sikkert kjøpt billigere men brukt der :)
 
Hva med bugaboo buaffalo. Føler de er veldig like. Men også denne koster en del. Betalte selv 10600kr. Men ser mange selger bugaboo vogner på finn så får sikkert kjøpt billigere men brukt der :)
Ja den syntes jeg også er veldig stygg! Haha sorry! :D den er ganske lik pris som Stokke. Tenker jeg kan få Stokke for ca 9000 kr når det er rabatt på feks barnas hus som det ofte er.
 
Hei!
Har forelsket meg heeeelt i Stokke Trailz og hadde tenkt til å kjøpe den etterhvert, men nå har vi fått tilbud om å kjøpe en bil som jeg må slå til på :p Har en kassebil som er perfekt til hundene, ikke så mye ungen og en gammel vrak av en bil, så da kan vi beholde kassebilen og selge den andre! Er perfekt!
Uansett, jeg får dekket noe til vognkjøp av mine foreldre, men akkurat hvor mye vet jeg ikke.
Har det meste andre i hus, utenom seng og andre småplukk.

Men over til saken! Jeg tenkte da å vurdere andre billigere alternativer enn Stokke vognen så jeg kanskje er litt fornuftig! :p Kanskje finne en lite brukt emmaljunga feks på Finn. Får se!
Men, hva er det beste alternativet til en som "elsker" alt med Stokke vognen?
Jeg vil ha 4 hjul, bruker den på ulendt terreng (men kommer nok ikke til å ta den med i tykkeste skauen, der har jeg andre "midler"), liker veldig veldig godt tanken på å ha sportsdelen vendt mot meg.
Jeg liker godt utseende med bagdelen, men syntes ofte sportsdelen er så stygg ;) Hehe

Sjekk ut Finn nå. Nesten ubrukte trailz til 6500-8000 der ;)
 
Du har jo emmaljunga superviking med lufthjul f.eks :) men stokke trailz kan du jo finne en del billigere brukt på finn.no hvis du først tenker på brukt vogn :)
Hvis du e helt betatt av trailz ville eg valgt den ellers ender du kanskje opp å angre og kjøper den likevel seinere :p
Den smellen har eg gått på flere ganger hvertfall :p hehe
 
Jeg ville prøvd å finne stokke trailz brukt på finn eller facebook! Magisk vogn! Har kjøpt den selv:) Vi fikk alt for 8400kr, da var den på tilbud:)
 
Ja det er jo en mulighet kanskje!
Men da må det liksom være en kjøretur unna, ikke over hele landet for frakta er vel dyr vel jeg tro :p

Har uansett ikke penger nok nå, må vente til feriepengene kommer ;)
 
Bare legg de ekstra pengene i vogna! Spar inn på noe annet.
Jeg forelsket meg i Bugaboo'en, og likte ingenting annet selv om jeg også tenkte at det var mye penger og helst ville kjøpe noe rimelig på Finn. Jeg bestemte meg for å bare gå for den og så har jeg kjøpt masse annet som ikke er såå viktig på Finn.
 
Bare legg de ekstra pengene i vogna! Spar inn på noe annet.
Jeg forelsket meg i Bugaboo'en, og likte ingenting annet selv om jeg også tenkte at det var mye penger og helst ville kjøpe noe rimelig på Finn. Jeg bestemte meg for å bare gå for den og så har jeg kjøpt masse annet som ikke er såå viktig på Finn.
Ja er det :p
Vi får se:) har det meste nå utenom seng og stellebord og annet små dill dall, så heldigvis er det iorden :)
 
Back
Topp