Stokke Trailz hjul, hjelp??!

camoiji

Forelsket i forumet
Hei! Jeg sitter på nett og var klar for å bestille barnevogn, da jeg brått ble veldig forvirret.
Stokke trailz full pakke med terrenghjul (luft) koster 9500 kr ca. Samme vognpakken med punkteringsfrie koster 12000. Kan det være riktig at det skiller 2500 kr fra det ene til det andre?!

Og man får kjøpt hjulsett ved siden av for 1000 kr. Så hvis jeg kjøper stokke pakken med terrenghjul, og legger til de punkteringsfrie hjulene, så blir totalsummen 10.500. Altså fortsatt 1500 kr mindre enn hva det ville kostet og kjøpe vognpakken med KUN punkteringsfriehjul? Blir helt forvirret jeg nå.....

Er det noe jeg misforstår her?

https://www.babybanden.no/search_result?keywords=stokke trails


Legger denne under utstyr til mor og barn også...:):)
 
Så merkelig! Jeg vil også ha den vogna, men med terrenghjul. Ser ut til at jeg må bestille fra Babybanden;) takk for tipset!
 
Ja, tenkte å bestille i morgen. :) Men hadde vært ekstra ekstra digg med 20% av 9500 da! Haha!
Jaa, jeg vet:( Men, men. Var innom Barnas Hus i dag, og der sa de at de aldri har salg på Stokkevogner, kun når det er utgående farger. Så får være fornøyd med 2400 i rabatt;)
 
Jeg har bestilt ja, fikk også panikk av at det bare var 5 igjen:p Jeg valgte blå, hva tok du?:)

Den blå er jo nydelig da[emoji4][emoji4] jeg tok black Melange! Ååå så deilig og ha bestilt!![emoji16][emoji1305]

7248e30c32f0b25348e416f092edd3ae.png
 
Back
Topp