Stokke trailz eller Emmaljunga super viking?

Chaplo

Blir kjent med forumet
Hei!

Noen som har erfaring med disse vognene? Fordeler og ulemper? :)

Jeg har selv superviking, og har et par venner som har trailz (har testet den, og hørt deres erfaringer). Sv er veldig god og trille, lett og myk. Trailz er litt stivere og tyngre. Sv er lavere enn trailz. Bagen på trailz er enorm, i alle fall virker det sånn, så mulig du kan ha baby i bag lengre. Men den på sv er ikke liten. Sittedelen på sv er mye lengre, som var viktig for meg (vi har en lang gutt :) ). Trailz og sv kan begge kjøres i ulendt terreng, men det virket som sv "tok" terrenget bedre, pga at den som nevnt er mykere/bedre demping/fjæring. Begge er store sammenlagt, ikke av de minste. Utseende er en smakssak, jeg liker jo best sv [emoji3] på sittedelen er solskjerminga myyye bedre på sv, du kan trekke kalesjen langt ned. Begge er gode (dyre) vogner, så du blir nok fornøyd uansett! Hva trenger du, hva er viktig for deg?

Hei!

Noen som har erfaring med disse vognene? Fordeler og ulemper? :)
Vi har trailz. Den er stor, og ganske høy, noe som er veldig viktig da samboeren min er veldig høy, slik at han kan se bebisen uten å måtte bøye seg ned. Veldig grei å legge sammen og slå ut, god å trille. Men ja, bagdelen er kjempestor, noe som kan være bra og dårlig:)

Hvis bagen på sv er lik nxt90 er den kun 4cm mindre i liggemål i lengden enn trailz, men en del smalere nederst. Utvendig virker forskjellen mye større, men der har jeg ikke sammenlignet målene. Ellers som de andre sier, trailz har høy bag/sportsdel, sv lav. Spørs hva du vil [emoji1]

Takk for nyttige tips! Jeg liker veldig godt at trailz er såpass høy, og synes for eksempel Bugaboo Donkey er for lav. Noen som vet om Superviking er høyere enn Bugaboo? :)

Takk for nyttige tips! Jeg liker veldig godt at trailz er såpass høy, og synes for eksempel Bugaboo Donkey er for lav. Noen som vet om Superviking er høyere enn Bugaboo? :)

Usikker på det, men samboeren min er 1.90, og er veldig fornøyd med sv [emoji3]

Back
Topp