Stokke Trailz eller Cybex Priam?

Vulpix

Blir kjent med forumet
Er det noen som har erfaringer med disse vognene? Har tidligere bare tenkt å kjøpe Stokke, men ble plutselig litt usikker. Priam og Trailz er har vel i grunn mange av de samme funksjonene når man velger All terrain-hjulene? Det ser ut som at Priam har mindre forhjul og mindre og ikke-vanntett handlekurv, men den er litt mindre enn Trailz?

Kan ikke si noe om den andre, men Stokke Trailz vurderte jeg. Leste masse tester, prøvde i butikk flere ganger osv. For meg som er veldig lang i bena var det et problem at jeg gikk og sparket i understellet når jeg gikk fort og skritta ut, hadde det ikke vært for det var det vogna vi ville valgt. Likte den kjempegodt, og kjentes ut til å være super kvalitet.

Vi har Stokke Trailz og er kjempefornøyde! Veldig god å trille, og kjempefornøyd med at den er såpass høy. Samtidig fint med svingbare hjul foran som samtidig kan låses, gjør at det er veldig enkelt å snu på stedet. Man kan også ha opptil 10 kg i kurven under, og justere håndtaket enkelt i høyden. Også er den jo veldig fin å se på :)

Er vel ikke så mange som har Priam, noe av grunnen er nok prisen, andre at den er relativt ny og ikke å finne i alle butikker. Men det er den desidert peneste vogna på markedet spør du meg, Stokke Trailz er plæstikk og klumpete i forhold.

Har lest masse reviews, og den får mye skryt. Skulle gjerne kjøpt den, men den har for små forhjul for min del, jeg tror den fungerer dårlig på vinterføre, og jeg har ikke helt troa på skiene man kan kjøpe.

Stokke kan jeg anbefale på det varmeste. Den andre har jeg ingen erfaring med :)

Har Stokke trailz og vi er kjempefornøyd. Aldri hørt om den andre, googla nå og synes forhjulene var altfor små, også de all terrain, tror ikke de hadde fungert så bra som trailz gjør på vinterføre. Men fin ellers da :)

Jeg tok sjansen og gikk for Priam. Kom over et godt tilbud der jeg fikk 4000 kr i avslag på understell og Lux-sportsdel og bestilte bagdelen utenom, kom på 10 500 kr totalt. Jeg var som sagt veldig usikker på hjulene, men kom fram til at jeg kommer til å trille mest på asfalt og fin grusvei, og på Vestlandet er det ikke så mye vinter. Liker særlig godt sportsdelen og at den kan legges helt flat og at man kan utvide skjermen. Jeg er i tillegg litt lav og Priam føltes mer korrekt høyde enn Stokke. Og den ser jo unektelig veldig bra ut!ImageUploadedByBV Forum1482123763.333390.jpg

Back
Topp