Stokke trailz eller bugaboo buffalo?

Gomp85

Glad i forumet
Er så i tvil hvilken vogn jeg skal velge.. står mellom stokke trailz og bugaboo buffalo. Noen med erfaring og har lyst å dele? Hvem ville dere valgt? :happy:

Jeg har bare prøvd Stokke trailz, og er veldig fornøyd med den. Samtidig synes jeg buggaboo buffalo er fryktelig pen å se på! En venninne har den, og liker den veldig godt. Konklusjonen er at begge vognene sikkert er veldig gode, så du får prøvekjøre dem hos en forhandler og se hvilken som passer deg best:p

Ikke erfaringer, men liker Bugaboo sin bedre, og skal ha denne :)
Synes den virker litt mer stabil, særlig når sportsdelen er på.

Hadde Trailz - for en fantastisk god vogn! ELSKET at den var så høy og enkel, dessuten HATET min å være i vogn, men ikke når hun satt i denne, de sitter så oversiktlig og den er bare så fantastisk praktisk! Masse plass under om man er på shopping, og fint at sportsdelen kan settes begge veier osv ❤️ savn!

Jeg lurer på hvordan disse vognene er å trille i terrenget med? Jeg falt skikkelig for Stokke-vogna (måtte selvsagt Google), men i og med at dette er 3.mann og garantert siste så tenker jeg at 8000kr pluss er litt mye for en vogn....
til de to andre hadde vi EasyWalker sky og jeg elsket den. Dessverre er ramma skjev, sportsdelen ødelagt og den er skikkelig stygg og falmet så ny vogn må vi ha uansett.

Back
Topp