Stokke table top, erfaringer??

Bare tull... Her har den aldri blitt brukt. Hun klarte å løsne den og kastet den bare i gulvet. De sugekoppenr festet ikke dkikkelig på bordet vårt.

Vi har den både til minste på 2 og største på snart 5. Har vel brukt den siden minste begynte å spise selv. Jeg kan ikke få skryti nok av den. Sååå deilig å slippe å vaske bordet hele tida, heller bare vaske table top'en. Vi har bord som må behandles, så hvis vi ikke hadde hatt table top, måtte vi behandla bordet mye oftere. Hvis barnet velter glasset, så holder det seg jo oppå table top'en også, veldig kjekt! Jeg anbefaler den hvertfall :-)

Bordet vårt ser ikke ut, hakkete og stygt etter kopper som har blitt mistet nedpå og div...Vurderer å anskaffe meg et slikt ett når vi får de nye kjøkkenmøblene på plass! Ei på jobben skryter hemningsløst av det:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Bordet vårt ser ikke ut, hakkete og stygt etter kopper som har blitt mistet nedpå og div...Vurderer å anskaffe meg et slikt ett når vi får de nye kjøkkenmøblene på plass! Ei på jobben skryter hemningsløst av det:)

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Høres jo greit ut, kanskje vi skal vurdere det likevel :)

Vi kommer til å bruke voksduk, men vet ikke om det vil feste seg i den`?
Jeg fikk det ikke til, den festet seg ikke i bordet vårt heller. Lurer på om det kan være noe galt med min jeg, siden de andre her er så fornøyde? Sålenge den sitter godt nok fast så er det jo genialt!

Vårt bord er skånet for mye bank-bank med skje. I hverfall .. Hehe, og det takket være den plata. Noen greie bilder under også som kan kikkes på også. Vår må etterfestes (vætes på nytt de sugekoppene) ved jevne mellomrom, men ellers sitter den som støpt! Mest for å spare bordet vi har den da.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Finnes en mye bedre en som ikke er fra Stokke, men som er laget til Stokke din stol. Skal se om jeg finner link

Synes helt ærlig det er noe dyrt ræl. Den fester seg dårlig til bordet, spesielt trebord, og ungene har knekt koden etter kort tid med hvordan man effektivt kan fjerne platen. Gjerne med mat og drikke oppå samtidig! Da er det bedre å bruke voksduk, eller det bordet som det er linket til ovenfor.

Vi har Stokke playtray å den er genial!!

Back
Topp